13. 12. 2007 | Mladina 49 | Politika
Nesrečnih trinajst
Oblikovalci in oglaševalci razočarani nad znakom slovenskega predsedovanja EU
Avtor zmagovalnega znaka Robert Kuhar, profesor likovne pedagogike
© Dragan Arrigler
Diletantski, servilen, neinteligenten, okoren, ruralen, provincialen, naiven, otročji, nekulturen, neizrazit. To je samo nekaj izrazov, s katerimi domača javnost opisuje znak slovenskega predsedovanja EU, avtorsko delo profesorja likovne pedagogike Roberta Kuharja. Zanimivo, kaj vse je človeška domišljija iz znaka sposobna razbrati. Nekateri v rumeni zvezdi vidijo razkrečene ženske noge, drugi žabje krake, tretjim se zdi tak, kot bi iz tube iztisnil zobno pasto Signal, četrti ga opisujejo kot smrkelj. Da so kritike neprizanesljive, ni presenetljivo. Oster odziv praviloma spremlja vse izbrane slogane, logotipe, simbole in znake, ki služijo promociji države ali dogodkov. Ko je na primer Škotska novembra letos dobila nov slogan države Dobrodošli na Škotskem, se je na vlado in oglaševalsko agencijo, ki si je slogan izmislila, vsul plaz kritik, češ da bi si bilo za 125 tisoč funtov gotovo mogoče izmisliti kaj bolj izvirnega.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?