Neodgovorno in neresno spreminjanje učnih načrtov
Posledice lahkotno in nepremišljeno spremenjenih učnih načrtov za gimnazijo se bodo v vseh razsežnostih pokazale šele v praksi. Občutili jih bodo učitelji, predvsem pa dijaki.
Dr. Jana Kalin, Filozofska fakulteta v Ljubljani, oddelek za pedagogiko in andragogiko, članica strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje
Strokovni svet za splošno izobraževanje je 13. decembra 2007 obravnaval izhodišča za posodabljanje gimnazijskih učnih načrtov. Gradivo je nosilo naslov "Poročilo o izvajanju projekta Spremljanje in posodabljanje učnih načrtov v gimnaziji". Žalostno je dejstvo, da se je to zgodilo šele na tej seji, saj se je sam proces "spreminjanja učnih načrtov" začel že leto pred tem. Strokovni svet, ki določa predmetnik in učne načrte, je bil z izhodišči za posodabljanje seznanjen kar ob predlaganih učnih načrtih, pripravljenih za obravnavo in določanje. Izhodišča bi moral dobiti že zdavnaj in šele na tej osnovi bi lahko predmetne skupine predstavile posodobljene učne načrte. Neodgovorno, pa tudi neresno od predlagateljev je, da naj bi bila t. i. izhodišča in "popravljeni" učni načrti sprejeti kar na isti seji.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?