3. 4. 2008 | Mladina 13 | Politika
Za Peterletom je stala nadškofija
Donacije za Peterletovo volilno kampanjo so prispevala podjetja v lasti ali pod nadzorom mariborske nadškofije
Srečanje z donatorjem pred prvim krogom predsedniških volitev: Lojze Peterle in Mirko Krašovec, ekonom mariborske nadškofije pred mariborsko stolnico, 3. septembra 2007.
© Marko Pigac
Rok za oddajo finančnih poročil o volilnih kampanjah za predsedniško tekmo se je iztekel. Zadnji, ki je v soboto pred velikonočnimi prazniki poslal dokumentacijo računskemu sodišču, je bil vodja Peterletovega volilnega štaba Ivo Boscarol, ki jo je tudi najbolj skupil. Lojzetu Peterletu se volitve gotovo niso izplačale, saj ga je vsak glas stal 1,7 evra, kot kaže Boscarolovo poročilo. Veliko bolj se je potegovanje za predsedniško funkcijo izplačalo Danilu Türku, ki je v drugem krogu za posameznega volivca odštel 0,85 evra, ali pa Zmagu Jelinčiču, ki si je podporo kupil za samo 13 centov na podpornika. Jelinčič je imel tudi najnižje stroške, porabil je le 26 tisoč evrov, največ pa je potrošil Türk - 581 tisoč evrov, sledita mu Peterle s 526 in Mitja Gaspari s 388 tisoč evri.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?