Goran Kompoš
-
Ryuichi Sakamoto, Alva Noto & Bryce Dessner: The Revenant OST
Če bi zapisali, da filmska glasba zadnja leta doživlja mini revolucijo, bi to zvenelo prenapihnjeno, saj je veliko filmarjev z glasbo eksperimentiralo vso zgodovino (zvočnega) filma. Se pa zadnja leta dogaja zasuk v kontekstu blockbusterjev, v katerih klasične filmske skladatelje vse pogosteje izpodrivajo popularnoglasbeni ustvarjalci. Pred dvema letoma je bil ogromne pozornosti deležen soundtrack za film Under the Skin Mice Levi iz zasedbe Micachu & The Shapes. Nič manj zanimanja ni zbudila izjemna glasba za lanski film Birdman mehiškega »auteurja« Alejandra Gonzáleza Iñárrituja, ki jo je ta zaupal (ob)jazzov-
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
Če se je pred koncertom še kdo spraševal, zakaj se je Nikki Louder prijel sloves enega najboljših domačih koncertnih bendov, po (še enem) navdihujočem nastopu kamniškega trojca najbrž ni potreboval dodatne razlage. Je pa res, da se na petkovem nastopu, ki je pospremil izid četrtega albuma zasedbe, verjetno ni znašlo prav veliko dvomljivcev. Klub Gromka na ljubljanski Metelkovi je bil namreč komajda dovolj velik za to, da so se koncerta lahko udeležili njeni največji feni, ti pa so zelo dobro vedeli, zakaj preprosto morajo biti tam. Ja, zasedba bi si za to posebno priložnost lahko izbrala tudi kakšen večji klub, toda Gromka je bila za njen tokratni koncertni šus tako rekoč idealno prizorišče.
-
Najprej je bil madridski duo Deers, ki se mu je po objavi prvih dveh singlov nepričakovano zgodila hvala britanskih medijev in z njo prva povabila za koncertiranje. Duo je zrasel v dekliški kvartet, zaradi grožnje s tožbo spremenil ime v Hinds in lani že ogreval občinstvo na nastopih zasedb Black Lips, The Libertines in The Vaccines. Producenti so se verjetno že postavljali v vrsto, toda dekleta so se odločila celoten album posneti v brezkomporomisnem garažnem rock’n’roll slogu svojih prvih demoposnetkov in vajeti obdržati v rokah. Rezultat je dvanajst igrivih skladb o bolj in manj uspelih ljubezenskih razmerjih, ki jih zaznamujeta zelo všečno dvoglasno petje in očarljiva popovska spevnost. Retro in sveže hkrati.
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
Uglasbena poezija za neizbirčne
Ker je bilo že nekaj dni pred koncertom jasno, da bo Štihova dvorana, ki sicer sprejme poltretjo stotnijo obiskovalcev, razprodana, bi se zasedba Same babe najbrž lahko pragmatično odločila dogodek preseliti v kakšno večjo dvorano Cankarjevega doma. Pa se ni. Okrogla, amfiteatrska dvorana je bila namreč sestavni del zasnove samega koncerta, s katerim je šesterec oziroma sedmerec razgalil svojo skoraj trinajstletno ustvarjalno pot. Ta izkušnja pa je bila iz ptičje perspektive mnogo bolj intimna, kot bi bila, če bi igrivo muziciranje zasedbe od daleč spremljali na kakšnem večjem odru.
-
The Soft Pink Truth: Why Pay More?
Za Drewa Daniela, ki je z matičnim dvojcem Matmos komad sposoben posneti le iz zvokov cvrčeče sramne dlake ali pa celoten album le iz zvokov liposukcije, je YouTube verjetno prej podoben pandorini skrinjici kot pa viru navdiha. Toda pri ustvarjanju četrtega albuma pod psevdonimom The Soft Pink Truth ga obsežnost YouTubovega (zvočnega) arhiva ni zmedla. Številne posnetke je preprosto prefiltriral skozi svojo izkušnjo queerovskega clubbinga ter z rezanjem in lepljenjem sestavil skladbe, ki bodo očarale privržence ekscentričnih plesnih muzik, hkrati pa ponudijo tudi razmislek o vplivu spletnih družbenih omrežij. Ja, antropološke raziskave so lahko zabavne in igrive tudi, če se jih loti univerzitetni profesor angleščine.
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
Dejstvo, da obiskovalci koncertov v prvi polovici januarja ponavadi lahko izbiramo le med nastopi domačih glasbenikov, je postalo tako rekoč že del folklore tukajšnih koncertnih organizatorjev. Nič drugače ni letos. Kar pa ni nujno slabo, saj seznam nastopajočih le potrjuje, da je domače glasbeno prizorišče dobilo nov zagon. Tokrat smo denimo kolebali med obiskom koncertov zasedb Terrafolk in Širom, ki sta predstavljali svoji novi plošči, in na koncu, zato ker gre za nov sestav, izbrali slednjo.
-
Goran Kompoš | foto: Uroš Abram
Nina Hudej, producentka elektronske glasbe in promotorka
Pravi, da za vsakim (kreativnim) delom stoji stejtment, tudi če ni eksplicitno izrečen. Ne bomo se spuščali v interpretacijo tega, zakaj je svojo novo ploščo Disclaimer Null objavila ravno 25. decembra. Je pa jasno, da s temačnim, elektronskim (ob)plesnim minimalizmom najbrž ni ciljala na tekmo za najboljši božični album niti ne na praznično potrošniško mrzlico. Ja, postavljenih pravil ne mara, raje jih sprevrača ali pa hodi mimo njih.
-
Skoraj logično je, da je Lana Del Rey, ena največjih glasbenih zvezd zadnjih petih let, na novi album Honeymoon umestila priredbo skladbe Don’t Let Me Be Misunderstood, ki jo je v izvirniku zapela legendarna ameriška pevka Nina Simone. Ne razumite me narobe. Pesem je sicer intimna izpoved partnerju, toda v luči podobe, ki so jo o Del Reyevi ustvarili mediji, jo verjetno lahko interpretiramo tudi kot njeno osebno in s tem tudi simbolno izpoved širšemu občinstvu.
-
Nov album (avantovskega) bobnarja Deantonija Parksa je vse prej kot klasičen solistični bobnarski album. No, da ima Parks raje kot preverjene obrazce izzive, je jasno že ob pogledu na njegove pretekle sodelavce, med katerimi se bleščijo imena, kot so John Cale, Flying Lotus in The Mars Volta. So pa te reference na plošči Technoself dobro prikrite. To je Parks v celoti posnel sam, brez nasnemavanj, v spontanem, intuitivnem zvočnem toku, ki ponudi vtis nekakšnega (studijskega) fristajlanja, na eni strani oprtega na Parksove pretekle (bendovske) izkušnje, na drugi pa zagledanega tudi v aktualno (ob)elektronsko glasbo, ki je normativi in standardi ne zanimajo. Na prvi posluh album zato izpade precej ekscentrično, toda hkrati ponudi vso Parksovo idejno in virtuozno širino.
-
V času, ko je techno postal potrošniško blago in je njegov namen bolj ali manj zreduciran na plesni hedonizem, se pogosto pozablja na njegov aktivističen vzgib iz pionirskih dni, ko mu je pot tlakoval gospodarski zlom Detroita in je postal glas tamkajšnje afroameriške skupnosti. Da je techno lahko tudi politično orodje, v zadnjih treh desetletjih razkrivajo predvsem traktati in manifesti, najraje o distopični prihodnosti, s katerimi producenti konceptualno osmišljajo svojo glasbo. Tej logiki s svojo novo ploščo deloma sledi tudi domača didžejka, producentka, promotorka in aktivistka Nina Hudej, ki družbeno ozaveščenost techna aktualizira s pozivom queerom, ženskam in beguncem.
-
24. 12. 2015 | Mladina 52 | Kultura | Plošča
Richie Hawtin: From My Mind To Yours
Izid lanske plošče Ex, ki jo je Hawtin objavil pod psevdonimom Plastikman, je zaradi njegovega več kot desetletnega albumskega premora obveljal za pomemben dogodek. Po tej logiki bi moral biti nedavni izid sploh prvega (pravega) albuma pod njegovim pravim imenom še večji. Pa najbrž ne bo. Ne le ker gre pravzaprav za nekakšno kompilacijo skladb, ki so jih ustvarili njegovi različni alter egi. Pač pa predvsem, ker vsaj techno podmladek na njej ne bo slišal nič takega, zaradi česar bi z vidika sedanjih plesnoelektronskih smernic lahko razumel Hawtinov pionirski ugled. Kar sicer ne pomeni, da je album slab, toda veteran se fenom pokaže v dobro znanih podobah, s katerimi nekako mimogrede zaznamuje 25-letnico svoje založbe.
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
24. 12. 2015 | Mladina 52 | Kultura | Dogodki
V petek se je samooklicana »t. i. kulturna elita« pod vodstvom organizatorskega trojčka Gledališče Glej, Mladina in Center urbane kulture Kino Šiška zabavala na »t. i. avantgardni novoletni zabavi«.
-
18. 12. 2015 | Mladina 51 | Kultura | Plošča
Odločitev režiserke Tare Subkoff, da za avtorico glasbe za svoj filmski prvenec, v katerem se ukvarja s spletnim nadlegovanjem, angažira Eriko M. Anderson (EMA), se zdi logična. Ne le ker glasbenica, pevka in multimedijska umetnica v svojih delih izraža politična prepričanja, pač pa tudi, ker se je na lanskem albumu ukvarjala z isto temo, za nameček pa se njena pogosto skrivnostna, strašljiva glasba zdi kot ukrojena za film. Soundtrack za #Horror je zdaj dobil bolj cinematično podobo, kakršne smo vajeni iz horrorjev iz osemdesetih let, hkrati pa ga pop senzibilnost postavi tudi v sedanji čas. Primerjave z odmevnim lanskim soundtrackom, ki ga je za film Under the Skin posnela Mica Levi, so samoumevne, EMA pa s ploščo suvereno vstopa v svet filma.
-
11. 12. 2015 | Mladina 50 | Kultura
Ko je Zane Lowe, eden najbolj prepoznavnih BBC-jevih radijskih didžejev, leta 2007 prvi singel Ebony Bones We Know All About You razglasil za »najbolj vročo skladbo na svetu«, so mnogi pričakovali, da bo glasbena kariera karizmatične, vsestranske umetnice poletela v nebo. Toda svojeglava Ebony, ki so jo Britanci do takrat poznali po vlogi Yasmine Green v televizijski žajfnici Family Affairs, v kateri je vztrajala sedem let, si je izbrala težjo pot. Morebitne načrte veljakov iz glasbene industrije, ki so verjetno že razmišljali, kako jo bodo ukrojili v novo instantno pop zvezdnico, je namreč prekrižala s svojim punkovskim, naredi-sam pristopom. Zato so se ji takrat marsikatera vrata zaprla. Toda kot nam je pred nekaj dnevi povedala v intervjuju, je imela vedno rada izzive.
-
11. 12. 2015 | Mladina 50 | Kultura | Plošča
Kultni dronerji se po lanskih sodelovanjih s Scottom Walkerjem in norveškimi black metal posebneži, skupino Ulver, z novo ploščo vračajo k svojim kanonom, na kar verjetno namiguje že naslov albuma. Sicer jih nikoli niso zares prekršili, toda po nekoliko raziskovalnejših letih so se zdaj spet bolj oprli na tisti surovejši izraz, ki je nastal kot neposredni poklon pionirjem drone metala, zasedbi Earth. Navdih za vokalno mantro je Attila Csihar tokrat menda našel v Budovi podobi in naukih, kar pa ne predrugači podobe zasedbinega izraza, ki je pravzaprav vsaj toliko kot na glasbeni vedno temeljil tudi na duhovni izkušnji. Album torej prinaša preverjeno podobo skupine Sunn O))), toda zasedb, ki bi se s tako omejenim manevrskim prostorom toliko časa suvereno obdržale na prizorišču, je zelo malo.
-
11. 12. 2015 | Mladina 50 | Kultura | Plošča
Erykah Badu: But You Caint Use My Phone
Danes se zdi, kot da je bil izid nove plošče Eryke Badu, ključne glasnice neosoula in inventivnega R & B-ja zadnjih dveh desetletij, le vprašanje časa. Najprej je o tem, kako telefoni lahko posežejo v človeške usode, življenje in intimo, spregovorila v skladbi Telephone, ganljivem poklonu pokojnemu producentu in prijatelju J Dillu z albuma New Amerykah, Pt1 (2010). Pred nekaj meseci je v telefonski maniri predelala Drakov poletni megahit Hotline Bling in v nekaj dneh po objavi na Soundcloudu ga je poslušalo več kot milijon ljudi. Ta projekt je zdaj zakuhal še mikstejp But You Caint Use My Phone.
-
4. 12. 2015 | Mladina 49 | Kultura | Plošča
Prejšnji albumi so Rootsa Manuvo zaradi izvirnega hibrida (ameriškega) hiphopa, britanskega bassa in preudarnega, spretnega opisovanja življenja na ulicah ustoličili za glas urbane Velike Britanije, z novim albumom pa je zdaj postal britanski urbani filozof. V štiridesetih minutah angažiranega toka misli dobimo pronicljiv vpogled v sodobno britansko (socialno) razslojenost, kar samo po sebi ni nič novega, toda tako zna o njej govoriti in jo uglasbiti le on. Sporočilno še jasnejše rime hkrati botrujejo bolj klasični, gospelovski in bluesovski podobi albuma, kar pa ne pomeni, da na njem ni spet prepoznavnih, igrivih in zvedavih zvočnih domislic. So, po novem so subtilnejše in v vlogi nekakšnega čolna, ki bo Rootsovo poezijo pripeljal še do zrelejšega občinstva.
-
27. 11. 2015 | Mladina 48 | Kultura
»Če si umetnik s plodno kariero in v poznih šestdesetih, je verjetno umestno pričakovati, da boš začel vsaj razmišljati o minljivosti. V mladosti je ustvarjanje uprto v prihodnost, z leti pa se začneš spraševati, kako bodo tvoje delo nekoč dojemali tvoji otroci. To porodi skoraj nekakšen biografski trenutek ...«
-
27. 11. 2015 | Mladina 48 | Kultura | Plošča
Prvi, baladni singel Hello ima mesec dni po objavi na YouTubu skoraj pol milijarde ogledov, prodajne rekorde pa bo očitno postavil tudi novi album. Za fene britanske pevke Adele ni nikakršnega dvoma in verjetno jih je večina dobila pričakovano. Kljub napovedim o drugačni vsebini je album 25 podaljšek prejšnjega albuma 21, ki ga je zaznamoval konec njenega razmerja. Zato se ob tem postavlja vprašanje, kako dolgo bo še žalovala, hkrati pa je (tudi empirično) dokazano, da so strta srca pač najbolj priljubljena tema v pop glasbi. To je botrovalo dramatičnim, x-factorskim aranžmajem, se je pa v tistih intimnejših trenutkih spet potrdilo, da Adele zna napisati dobro skladbo (Send my Love, Million Years ago, I Miss You, River Lea). A teh je manj kot na predhodniku, zato je očitno napočil čas, da začne novo poglavje.
-
27. 11. 2015 | Mladina 48 | Kultura | Plošča
Dolgometražni prvenec londonskega producenta Samuela Longa, bolj znanega pod imenom Sophie, bo ponudil odgovor na marsikatero vprašanje. Predvsem na tisto, ali je po hajpu, ki ga je v zadnjih dveh letih zakuhal s somišljeniki iz druščine/založbe PC Music, napočil trenutek, ko bo njegova glasba prodrla iz podtalne klubske scene. Zaradi sodelovanja z Madonno in Charli XCX se je to deloma sicer že zgodilo, je pa hkrati res, da fenov obeh zvezdnic verjetno ne zanima preveč, kdo (kot koproducent) podpisuje njune skladbe. Je mainstream zrel za ploščo Product? So konec koncev zanjo zreli feni plesne glasbe?
-
20. 11. 2015 | Mladina 47 | Kultura | Plošča
Po ogledu dokumentarca o Amy Winehouse, filmskega hita letošnjega poletja, si je tudi marsikateri od prej neprepričanih poslušalcev predvajal katerega od albumov prezgodaj preminule britanske pevke. Prav ti skeptiki bi zdaj, če bi izšel le njen aktualni album, zbirka njenih (že prej objavljenih) demo in koncertnih posnetkov, verjetno odmahnili z roko. Deloma upravičeno. Izbira skladb sledi premisi zgodbe o njenem vzponu in padcu, zato Amy v najboljšem primeru deluje kot pevka močnega značaja, ne pa kot v kult povzdignjena ikona soula in popa. Res je, da plošči poseben pečat dajo atmosferične, filmske vinjete Antonia Pinta, ki se izmenjujejo s pevkinimi posnetki, toda to je le še razlog več, da je album namenjen predvsem gledalcem dokumentarca in Amyjinim fenom.
-
13. 11. 2015 | Mladina 46 | Kultura | Plošča
Oneohtrix Point Never: Garden of Delete
Po lanski turneji brooklynskega producenta Daniela Lopatina z zasedbama Nine Inch Nails in Soundgarden se zdi skoraj logično, da je posnel svoj najbolj pop album. To logiko je upošteval tudi pri piarovski kampanji, izmišljenih intervjujih z Nezemljani, videih (nekateri so bili zaradi eksplicitnosti že umaknjeni), internetnem objavljanju namigov in podobnih igrivo-šaljivih domislicah. No, Garden of Delete kljub temu ni album, ki bi meril na lestvice. Prej gre za precej konfuzno osebno prevpraševanje avtorjevega odnosa z mainstreamovskim ustrojem, ki pa skozi Lopatinovo sprevrženo-očarljivo skladateljsko žilico dobi podobo emo-horror-sint mojstrovine, in to na ravni oblike in vsebine. Čakamo, da ga na turnejo povabi Taylor Swift.
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
13. 11. 2015 | Mladina 46 | Kultura | Dogodki
Čeprav velja za enega najpomembnejših ustvarjalcev filmske in jazzovske glasbe 20. stoletja ter je bil tokrat v Ljubljani prvič, na koncertu ni bilo nobenih nepotrebnih ceremonij in poveličevanj njegove bogate kariere. Očitno je bilo, da Michel Legrand pri svojih triinosemdesetih na odru še vedno najbolj uživa takrat, ko vodi orkester, sedi za klavirjem ali pa z duhovitimi, tudi samoironičnimi anekdotami med skladbami zabava občinstvo. Ob ovacijah, ki mu jih je občinstvo v napolnjeni največji, Gallusovi dvorani Cankarjevega doma namenilo po vsaki skladbi, se je sam raje skromno priklanjal Simfoničnemu orkestru in Big Bandu RTV Slovenija, s katerima je tokrat predstavil izbor nekaterih svojih najvidnejših del.
-
Goran Kompoš | foto: Uroš Abram
13. 11. 2015 | Mladina 46 | Kultura | Portret
Le dobrega pol leta je minilo od prvega koncerta, pa kamniški trio Matter že velja za trenutno eno najbolj vročih zasedb na domači glasbeni sceni. Posneli so odmeven videospot za komad Meduze, objavili nekaj skladb na spletni strani Soundcloud, koncertirali na vidnih domačih festivalih in v klubih, zdaj pa pripravljajo prvi album, ki naj bi izšel čez nekaj mesecev. A vmes ni bilo mogoče spregledati izjemnega odziva na njihov septembrski koncert v ljubljanskem Kinu Šiška, na katerem je občinstvo skupaj z njimi odrapalo dobršen del njihovih skladb, pa čeprav jih je doslej lahko slišalo le v živo, le na koncertih. »Postajamo pravi boy bend,« v smehu pravi trojica, ki jo je odziv povsem presenetil.
-
6. 11. 2015 | Mladina 45 | Kultura | Plošča
O izjemnem posluhu Steva Goodmana ni treba izgubljati besed, navsezadnje je iz svojega Hyperduba naredil eno najuglednejših, za (podtalno) elektronsko oziroma basovsko glasbo specializiranih založb. Po dveh albumih, ki jih je posnel z lani preminulim Space Apom, se zdaj vrača v solistični izvedbi izpiljene, avanturistične postbasovske elektronike, v kateri številni vidijo znanilca prihodnjih smernic. Če je hladen, distopičen, carpenterjevski sint minimalizem le praznina, ki jo Goodman čuti ob izgubi prijatelja, ali pa res morebitna vizija prihodnosti, bo pokazal čas. Nedvomno pa je Nothing subtilen, mojstrsko in poznavalsko izklesan album za (plesno) elektronske gurmane, ki stavijo na izvirnost, producentsko eleganco in navidezno preprostost.
-
6. 11. 2015 | Mladina 45 | Kultura | Plošča
S prvencem The Milk-Eyed Mender (2004) je postala ena od štirih ključnih obuditeljev ameriškega folka. Z naslednikoma, pravljično mojstrovino Ys (2006) in avanturističnim, epskim trojnim albumom Have One On Me (2010), je začrtala povsem svojo glasbeno pot in postala ljubljenka ameriške neodvisne scene. Toda ni se ustavila pri glasbi. Z vlogo naratorke v lanski psihedelični, kontrakulturni filmski epopeji Inherent Vice Paula Thomasa Andersona je naredila nov korak proti temu, da se pridruži (pop-kulturnim) ikonam, posebnežem in neprilagojencem, ki ameriškemu mainstreamu nastavljajo ogledalo pod drugačnim kotom. Pri triintridesetih, s četrto ploščo, zdaj ponuja svoj najkonvencionalnejši pop album, pa čeprav bo z njim spet polarizirala mnenja poznavalcev. Toda to, da o njej obširno polemizirajo celo tisti, ki njene glasbe ne prebavljajo, je le dokaz več, da je Joanna Newsom postala pomemben glas sodobne popularne glasbe.
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
6. 11. 2015 | Mladina 45 | Kultura | Dogodki
V torek smo spet dobili potrditev, da domača glasbena scena očitno doživlja nekakšen preporod ali pa vsaj dobiva nov zalet. Po odmevni septembrski predstavitvi prvenca avdiovizualnega kolektiva Your Gay Thoughts v CUK Kino Šiška je podoben podvig zdaj uspel še producentu, pozavnistu in skladatelju Žigu Murku, ki je ob predstavitvi svoje nove male plošče Glow skupaj z zasedbo Jimmy Barka Experience povsem napolnil klub Cankarjevega doma. In to kljub temu da podobna glasba na prvenstveno jazzovski serialki Cankarjevi torki doslej ni dobivala priložnosti. No, morda pa bo izjemni odziv občinstva na torkovem koncertu botroval temu, da bomo tam večkrat slišali glasbenike, ki ustvarjajo mimo konvencionalnih jazzovskih praks.
-
30. 10. 2015 | Mladina 44 | Kultura | Plošča
Koncept dvojca Flanger je bil za prve štiri plošče preprost: z elektronsko manipulacijo ustvariti vtis akustične zasedbe in s tem prečiti žanrske stereotipe, zadržke in omejitve. Deset let pozneje Burnt Friedman in Atom TM ostajata zvesta enaki logiki, a ta na novem, petem albumu postane ohlapnejša. Ker so (razno)žanrski hibridi postali stalnica, sta se cenjena producenta v studiu tokrat brez zadržkov odločila uporabiti najmočnejše adute. Rezultat je izraz, ki se očitneje nagne na stran dubovske, zvedave elektronike, kar pa ne pomeni, da se s tem izgubi Flangerjev prepoznavni šarm. Lollopy Dripper zato ne nagovarja več tistih, ki iščejo (le) kaj novega, pač pa predvsem glasbenega hedonista, ki stavi na eleganco in sofisticiranost.
-
30. 10. 2015 | Mladina 44 | Kultura | Plošča
Za zamudo te plošče se je Kelela opravičila že konec maja na gostovanju v ljubljanskem Kinu Šiška, ki si ga bomo zapomnili kot enega letošnjih boljših koncertov pri nas. Zdaj, pol leta pozneje, ko je Hallucinogen naposled izšel, je jasno, da je bilo vredno počakati. Ameriška pevka v šestih perfekcionistično izklesanih skladbah ponudi svojo vizijo novih smernic R’N’B-ja, ki (upajmo) napovedujejo tudi osvežitev v mainstreamu. Čeprav so ji skladbe pomagali ukrojiti producenti same Beyoncé in še kakšne druge dive, je očitno, da jih precej bolj motivira Kelelina drznost, ki se tudi takrat, ko poje o razmerjih in podobnih R’N’B-jevskih standardih, izmika klišejem. Še več, njeno vokalno izvedbo močno zaznamujeta pristnost in iskrenost, ki ju v sodobnem R’N’B-ju vse bolj pogrešamo.
-
Goran Kompoš | foto: Miha Fras
30. 10. 2015 | Mladina 44 | Kultura | Dogodki
Pogled na letošnji program ljubljanskega Centra urbane kulture Kino Šiška hitro razkrije, da večinski del najatraktivnejših koncertov in najaktualnejših ustvarjalcev najdemo v tamkajšnjem koncertnem ciklu Indekš. Na prvi pogled vse lepo in prav, če se ga le ne bi prijelo prepričanje, da ponuja obetavne glasbenike. Z obetavnostjo ni samo po sebi sicer nič narobe, verjetno pa ni ravno magnet za širše občinstvo, ob imenih, kot so Shabazz Palaces, Kelela ali The KVB, ki smo jih indekširali letos, pa ta oznaka izpade najmanj smešno, če ne kar nespoštljivo.