Max Modic

 |  Mladina 20  |  Kultura  |  Knjiga

Paul Auster, Paul Karasik, David Mazzucchelli: Stekleno mesto

Littera Picta, Ljubljana, 2007, 10 €

Daniel Quinn je v mladosti pisal poezijo, igre in eseje, po tragični smrti žene in sina pa je z vsem prenehal in na lepem začel pod psevdonimom William Wilson štancati detektivke z Maxom Workom v glavni vlogi. Z leti postane Wilson abstraktna figura, Work vse bolj resničen, Quinn pa robot za pisalnim strojem, ki se mu koordinatni sistem dokončno sesuje, ko ga neznani glas po telefonu zamenja za detektiva Paula Austerja ter mu ponudi intriganten primer katatoničnega Petra Stillmana, čigar um ni, kar bi moral biti, zmešalo pa naj bi se bilo tudi njegovemu potencialno nevarnemu očetu.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Max Modic

 |  Mladina 20  |  Kultura  |  Knjiga

Daniel Quinn je v mladosti pisal poezijo, igre in eseje, po tragični smrti žene in sina pa je z vsem prenehal in na lepem začel pod psevdonimom William Wilson štancati detektivke z Maxom Workom v glavni vlogi. Z leti postane Wilson abstraktna figura, Work vse bolj resničen, Quinn pa robot za pisalnim strojem, ki se mu koordinatni sistem dokončno sesuje, ko ga neznani glas po telefonu zamenja za detektiva Paula Austerja ter mu ponudi intriganten primer katatoničnega Petra Stillmana, čigar um ni, kar bi moral biti, zmešalo pa naj bi se bilo tudi njegovemu potencialno nevarnemu očetu.

Primer se (ne)pričakovano zaplete in zlagoma začnejo izginjati vsi, ki so vanj vpleteni. Skupaj s človekom, ki je bil nekoč Daniel Quinn. Metafikcijska vaja v zmerno bizarnem postmodernem slogu, ki se odlikuje po kontrastni črno-beli stripovski preobleki, res pa je, da bo bolj kot ortodoksnim stripoljubcem ugajala vernikom Paula Austerja.

+ + + +