Marcel Štefančič

 |  Mladina 37  |  Kultura  |  Knjiga

Francis Wheen: Kako so prodajalci megle zavladali svetu

Založba Mladinska knjiga, zbirka Esenca, Ljubljana, 2007, 24,94 €

Francis Wheen

Francis Wheen
© Arhiv Mladine

Ko je skušal ajatola Homeini v Iranu ponovno ustoličiti srednjeveške vrednote, je skušala Margaret Thatcher v Britaniji ponovno ustoličiti viktorijanske vrednote. "Zahodni svet se mora za svoj gospodarski uspeh zahvaliti svoji moralni filozofiji in praksi. Gospodarski rezultati so boljši, ker imamo višjo moralno filozofijo." Da bi bilo vse skupaj čim bolj logično in samoumevno, je Margaret Thatcher ponovno ustoličila tudi laissez-faire kapitalizem 19. stoletja. Točno, viktorijanske vrednote so bile le retorična megla, s pomočjo katere je Britancem lažje prodala povsem deregulirani kapitalizem in mantro, da so elementi socialne države nepotrebni. Oba, ajatola in Thatcherjeva, sta bila prodajalca megle.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: