Robert Levine: Sposobnost prepričevanja
Založba Družba Piano, Ljubljana, 2007, 15,99 €
Zakaj v trgovinah takoj po vhodu niso nikoli razstavljeni kaki omembe vredni artikli? Ker so ugotovili, da po vstopu v trgovino vedno potrebujemo pet do petnajst korakov, da se zberemo. Zakaj so nujni življenjski izdelki vedno razstavljeni na manj vidnih mestih? Ker vedo, da jih bomo itak poiskali. Zakaj so najdražji artikli vedno razstavljeni na desni strani? Ker so ugotovili, da kupce po vstopu v trgovino vedno vleče proti desni. Zakaj vas prodajalec - pri nas niti ne, v Ameriki pač - vedno vpraša: "Gospod, vam lahko kako pomagam?" Ker to pri nas vzbudi občutek krivde in potem vedno kaj kupimo - saj veste, da bi se mu nekako odkupili za čas, ki ga je "žrtvoval" za nas.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?