21. 9. 2006 | Mladina 38 | Kultura | Plošča
Ice Cube: Laugh Now, Cry Later
2006, Lench Mob Rec./Virgin/Dallas
Zdaj, ko se bliža dvema desetletjema svetovne razvpitosti (ehh, še vedno pomnim in včasih poslušam N.W.A.) in hollywoodskih filmov, skozi katere je postal znan obraz tudi zunaj rapersko-glasbenih krožkov, je original gangsta (O. G.) usekal s šalo, kakršne glasbeni svet ne pomni. Njegov agent je, po pisanju časopisa Fortune, poklical največje založbe in jih obvestil, da Cube po šestih letih pripravlja nov album, ter jih povprašal, ali bi ga izdale - a ne pod klasičnimi pogoji. Mojster je želel zgolj distribucijo in je bil pripravljen plačati za produkcijsko-proizvodne stroške in marketing, hotel pa je ves zaslužek od prodaje po ZDA. Nazadnje se je s pogoji strinjala založba EMI/Virgin, prodali so več kot pol milijona albumov, seveda pa v dobi interneta in mobilnih melodij dobički še pritekajo. Ice ni edino ali prvo major ime z jajci, s finančnim zaledjem in z vizijo, da se ne uklanja pogojem založb, ampak nasprotno; pomen njegovega dejanja pa je v tem, da je še z ene strani načel imperij založb, ki so danes bolj izgubljene kot avstralopitek sredi geta. Pozor: zanje je internet kataklizmičen, namesto da bi ga izkoristile.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?