26. 11. 2006 | Mladina 47 | Kultura | Plošča
Bonobo: Days To Come
2006, Ninja Tune, www.bonobomusic.com
Bonobo
© www.windishagency.com
Založba Ninja Tune je po nekoliko nepričakovanem začetnem uspehu, ko se je v devetdesetih letih uveljavila kot svetovno prepoznaven brand, na prelomu stoletja izgubila zalet. Izvajalci, za katere lahko rečemo, da so nakazovali trende, predvsem pa izdajali nepozabne plošče, so se upehali, nekateri so založbo zapustili. Zlasti pa je v samem kadru začelo zmanjkovati idej. Vendar so se stvari zadnja leta spet pobrale, saj je založba rekrutirala "novo generacijo" ustvarjalcev, med njimi naj omenimo dva tandema - Ammoncontact in Skalpel, DJ-ja Kentara, Blockheada in Bonoba.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?