Okoli klavirja

Tipke

© Igor Škafar

Andreja Rauch, ki se je konec prejšnjega tedna v okviru zaenkrat še škripajoče ljubljansko-mariborske izmenjave dva dni mudila v Plesnem teatru Ljubljana, težko zdrži na enem mestu. In se tekom kaj špasne predstave

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

© Igor Škafar

Andreja Rauch, ki se je konec prejšnjega tedna v okviru zaenkrat še škripajoče ljubljansko-mariborske izmenjave dva dni mudila v Plesnem teatru Ljubljana, težko zdrži na enem mestu. In se tekom kaj špasne predstave

Tipke, ravno ko ji grozi zdrs v globoki pomen povezujočega, fragmentarnega, skrivnostnega, navsezadnje mučnega besedila, dostikrat odloči za skok vstran, distanco, slapstick in šalo, za katere je dostikrat zadolžen njen, kot iz Monty Pythona vzeti, sicer pa vodviljske in dramatične prebirajoči pianist in natur soplesalec John Sweeney. Rauchova, ki je dostikrat resnobno plesno produkcijo domovine odebelila za humorni prvenec, ne da bi izzvenela na prvo žogo, prilaga v končni umetniški vtis tudi kopico posvetnih in z rekviziti ušpičenih gibov, koder jo je, tudi privezano na klavir, vodila privlačna sila črnobelih tipk, zaradi neobremenjenega povzemanja iz neplesnih panog, gledališča in filma ter za to podnebje izjemne ljudomilosti pa se priporoča tudi v prihodnje. Ujemite jo že sedaj.