Trening empatije
Wargames
Na prvi liniji
William Linn in njegova, v Kaliforniji ustanovljena organizacija BOLT (Bureau of Low Technology) se zavzemata za reafirmacijo starinskih računalniških igric, češ da so sedanje, do zadnjih potankosti izpiljene streljačine in pretepi, dirke in strategije preveč sofisticirane, da bi omogočile pristen stik človeka in stroja. Pristnost brez frustracij so bojda omogočali legendarni Pong in Pacman, pa tudi Battlezone, "prva prava virtualna igra", grafično primitivna, a dovolj verna simulacija tankovske bitke, da njeno različico še vedno uporablja ameriška vojska za trening rekrutov. Odločilni zasuk v podobi in učinku tehnostalgičnega projekta Wargames, ki ga je Linn v torek postavil v Kapelici, zasuk, ki ga loči od do neke mere še vedno kontroliranega cyber okolja, je vpeljava nemočne tarče, ki sedi na električnem stolu na drugi strani dolge mize in prejema elektrošoke, da se krčijo mišice v rokah in krivijo zapestja. Blago rečeno neprijetno, povprašajte koga, ki se je zbadal z elektrostimulacijo iz Soče ali iz TV anti-bajsi prodaje.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?