Veljko Njegovan

 |  Mladina 38  |  Kultura  |  Plošča

David Sylvian: Died in the Wool: Manafon Variations

2011, Samadhisound

Od ustanovitve lastne založbe Samadhisound se nekdanji pevec skupine Japan vse bolj umika v glasbene sfere, ki se precej razlikujejo od tistih iz njegovega ustvarjalnega obdobja pri multinacionalki Virgin. Tisto, kar je v mojstrovini Blemish zgolj napovedalo bodoče smernice njegove glasbene poti, se je dokončno uresničilo v izrazito hermetičnem izrazu albuma Manafon. Died in the Wool: Manafon Variations je logična nadgradnja omenjenega ploščka z reinterpretacijami kar petih njegovih skladb v drugačnih, toplejših inačicah in s še neizdanimi materiali, s katerimi se nekoliko oddalji od hermetičnosti Manafona, a nikakor ne od njegove eksperimentalne izraznosti. Pozitivno nadaljevanje Sylvianovega raziskovanja zvokov 21. stoletja.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Veljko Njegovan

 |  Mladina 38  |  Kultura  |  Plošča

Od ustanovitve lastne založbe Samadhisound se nekdanji pevec skupine Japan vse bolj umika v glasbene sfere, ki se precej razlikujejo od tistih iz njegovega ustvarjalnega obdobja pri multinacionalki Virgin. Tisto, kar je v mojstrovini Blemish zgolj napovedalo bodoče smernice njegove glasbene poti, se je dokončno uresničilo v izrazito hermetičnem izrazu albuma Manafon. Died in the Wool: Manafon Variations je logična nadgradnja omenjenega ploščka z reinterpretacijami kar petih njegovih skladb v drugačnih, toplejših inačicah in s še neizdanimi materiali, s katerimi se nekoliko oddalji od hermetičnosti Manafona, a nikakor ne od njegove eksperimentalne izraznosti. Pozitivno nadaljevanje Sylvianovega raziskovanja zvokov 21. stoletja.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.