Stanka Prodnik

 |  Mladina 41  |  Kultura  |  TV

Seniki, kmetije in druge radosti

Kako je nacionalka postala bolj urbana od POP TV

Voditeljica Kmetije Lili Žagar

Voditeljica Kmetije Lili Žagar
© Žiga Culiberg

Nacionalka je še nedavno prednjačila s svojimi domačijskimi oddajami, z Na zdravje! na čelu, ruralna tehtnica pa se je letošnjo jesen prevesila h komercialnim televizijam, ki nam po novem redno dostavljajo radosti in tegobe življenja na podeželju. Na TV3 vsak četrtek spoznavamo samske kmete, ki jim Saša Lendero organizira zmenke, na POP TV pa se je začela še ena sezona Kmetije.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Stanka Prodnik

 |  Mladina 41  |  Kultura  |  TV

Voditeljica Kmetije Lili Žagar

Voditeljica Kmetije Lili Žagar
© Žiga Culiberg

Nacionalka je še nedavno prednjačila s svojimi domačijskimi oddajami, z Na zdravje! na čelu, ruralna tehtnica pa se je letošnjo jesen prevesila h komercialnim televizijam, ki nam po novem redno dostavljajo radosti in tegobe življenja na podeželju. Na TV3 vsak četrtek spoznavamo samske kmete, ki jim Saša Lendero organizira zmenke, na POP TV pa se je začela še ena sezona Kmetije.

Ljubezen na seniku s Sašo Lendero ima vse predispozicije, da postane najbolj neprivlačna oddaja vseh časov. Samski kmetje, ki iščejo dekleta ne samo za ljubezen, temveč tudi za delo, so slovenska realnost, ki pa ni preveč televizična. Samci, izbrani v oddaji, so očitno cvet našega podeželja in, sodeč po zadnji četrtkovi oddaji, dekleta tudi. Čeprav ... če že imamo takšen izbor in gre hkrati vse narobe, stvar postane celo gledljiva.

Ko so samcem prejšnji četrtek predstavili njihove kandidatke, je stvar postala celo noro zanimiva, kljub temu da so bile vse prejšnje oddaje v celoti negledljive. Toliko neprimernih izjav, toliko nerodnih poskusov osvajanja in toliko modnih kiksov nismo videli že od zadnjega dela MTV-jeve resničnostne serije Jersey Shore in morda nas je prav to prikovalo pred ekran. Kmetje in ženske, ki si jih želijo.

Opogumljeni z dejstvom, da smo zmogli gledati celo oddajo, smo se v nedeljo zvečer posvetili še drugi kmetijski oddaji, logično poimenovani Kmetija. Tekmovalci so se po enem tednu že nastanili, skregali in skovali zaroto, tako kot se za vsak resničnostni šov spodobi, a na POP TV so nas naučili, da je “zarota” moških strategija, “zarota” žensk pa kokošnjak.

Tako smo v nedeljski izdaji Kmetije, ki jo vodi Lili Žagar, ki z istim žarom, kot je brala vesti na Svetu, tukaj postavlja vprašanja tipa “Stepogrešalidružino?” ter “Alijeboljekupitidražji alicenejšileszaograjo?”, uro in pol spremljali kramljanja o nepomembnostih, ki niso bila niti pol toliko seksi kot tista v oddaji Ljubezen na seniku.

Seveda je ena od komentatork Kmetije tudi tokrat Angelca Likovič, ki je že dolgo ne predstavljajo več kot nekdanje učiteljice Janeza Janše, temveč kot gospo z najlepšimi nogami. Upamo, da je varuhinja morale na stara leta zadovoljna s svojimi življenjskimi dosežki in nazivi. In s tem, da so ženske, ki jih je sama imenovala za emancipirane, poimenovane kokoši. Ne glede na to, da je avtor te izjave prvi zapustil resničnostni šov.

Sicer pa smo se v nedeljo čudili, kako lahko oddaja, kjer debatirajo o lesu, perutnini, hlapcih in deklah, privabi več gledalcev kot Misija Evrovizija, kjer solidni pevci prepevajo sodobno glasbo. Kdo bi si mislil, da bomo kdaj rekli kaj takšnega, ampak zdi se, da je nacionalka postala bolj urbana od trendi komercialnih postaj.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.