14. 10. 2011 | Mladina 41 | Kultura | TV
Seniki, kmetije in druge radosti
Kako je nacionalka postala bolj urbana od POP TV
Voditeljica Kmetije Lili Žagar
© Žiga Culiberg
Nacionalka je še nedavno prednjačila s svojimi domačijskimi oddajami, z Na zdravje! na čelu, ruralna tehtnica pa se je letošnjo jesen prevesila h komercialnim televizijam, ki nam po novem redno dostavljajo radosti in tegobe življenja na podeželju. Na TV3 vsak četrtek spoznavamo samske kmete, ki jim Saša Lendero organizira zmenke, na POP TV pa se je začela še ena sezona Kmetije.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.