Veljko Njegovan  |  foto: Miha Fras

 |  Mladina 5  |  Kultura  |  Dogodki

Vsi govorijo o pop glasbi

Mini festival urbanega retra v KUD-u France Prešeren

Suvereni nastop zasedbe The Toronto Drug Bust, ki svoj  glasbeni izraz gradi na starem rocku, bluesu in indie rocku

Suvereni nastop zasedbe The Toronto Drug Bust, ki svoj glasbeni izraz gradi na starem rocku, bluesu in indie rocku

V času, ko splošna recesija vse bolj kaže svoje apetite tudi v odnosu do popularne glasbe, je težko verjeti, da se je v domačih logih pojavila peščica zanesenjakov, ki se je z malce dobre volje in truda lotila še enega (mini) glasbenega festivala, sicer precej skromneje zastavljenega od številnih poletnih festivalov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Veljko Njegovan  |  foto: Miha Fras

 |  Mladina 5  |  Kultura  |  Dogodki

Suvereni nastop zasedbe The Toronto Drug Bust, ki svoj  glasbeni izraz gradi na starem rocku, bluesu in indie rocku

Suvereni nastop zasedbe The Toronto Drug Bust, ki svoj glasbeni izraz gradi na starem rocku, bluesu in indie rocku

V času, ko splošna recesija vse bolj kaže svoje apetite tudi v odnosu do popularne glasbe, je težko verjeti, da se je v domačih logih pojavila peščica zanesenjakov, ki se je z malce dobre volje in truda lotila še enega (mini) glasbenega festivala, sicer precej skromneje zastavljenega od številnih poletnih festivalov.

Everybody Talk About Pop Music (ETAPM), enovečerni festivalček urbane glasbe in urbane umetnosti, kot so ga poimenovali organizatorji, je v ljubljanskem KUD-u France Prešeren, sicer nekoliko zapostavljenem koncertnem prostoru, maloštevilnemu občinstvu predstavil tri mlajše domače zasedbe, med katerimi je največ zanimanja občinstva požela nekoliko bolj znana zasedba The Toronto Drug Bust. Za vzdušje festivala, ki se je začel precej pozneje, kot je bilo napovedano, sta poskrbela tudi teoP (Belo smetje) z didžejskim programom, ki večinoma temelji na različnih smereh t. i. današnjega indie rocka, in vizualni tandem I.G.S. empl, ki je dogodek podprl s svojimi zanimivimi vizualnimi deli. Za retro občutek pa je gotovo poskrbela tudi prva interaktivna razstava urbane fotografije, ki so jo soustvarjali obiskovalci sami, nastavljajoč se objektivom skorajda pozabljenih, a očitno znova obujenih polaroidnih fotoaparatov.

No, vrnimo se h koncertnemu delu programa, ki ga je z rahlo zamudo odprla zasedba Sara Being, ki ji je v kratkem nastopu uspelo ustvariti svojevrstno »neohipijsko« vzdušje, saj glasba te tričlanske zasedbe precej črpa iz zapuščine acid rocka in folka iz šestdesetih let prejšnjega stoletja, z rahlim občutkom etno glasbe, ki ga prispeva njihov tolkalist Vasja Štukelj. Očitno je, da gre za izrazito mlado skupino, ki se mora še uskladiti tako na performativnem kakor na vsebinskem ustvarjalnem področju.

Zasedbo Furry Walls smo imeli medtem že priložnost slišati na pred kratkim izdani kompilaciji Val 011. Gre za skupino, ki v svojem glasbenem delovanju uporablja še kako preverjene ustvarjalne metode, saj večinoma reciklira glasbo, ki temelji na zapuščini iz osemdesetih let. Pri tem v glavnem ustvarja nekakšen »miks« glasbenih žanrov, kot so synthpop, disco ali punk, pri čemer pa prihaja do nekoliko pretirano pretenciozne glasbene slike, kar njihovo glasbo nekoliko razvrednoti.

Med vsemi nastopajočimi na festivalu ETAPM se je najbolje izkazala zasedba The Toronto Drug Bust, ki svoj glasbeni izraz gradi na starem rocku, bluesu in indie rocku, s performativnega vidika pa je bila to tudi edina glasbena skupina tokratnega festivala, ki ji je zares uspelo ustvariti pristno rockovsko vzdušje. Skupina je zaigrala večino skladb s svojega prvenca Enfant Terrible, presenetila pa je tudi z odličnimi priredbami skladb Teddy Picker (Arctic Monkeys) in Kids (MGMT) ter suvereno in uspešno končala koncertni del festivala.

Čeprav sta prvi skupini zveneli bolj amatersko, verjamemo, da ima ETAPM svetlo prihodnost, saj je bil program festivala izrazito zanimiv.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.