20. 7. 2012 | Mladina 29 | Kultura
Električne sanje
Gracilna, močna in nežna, fantazijska, starinska in tehnološka, dovršena in svobodna, predvsem pa obetavna razstava Mete Grgurevič v galeriji Ganes Pratt
Grgurevičeva pokaže fantazijske maske in figure, skrivnostne motorčke, kakršni so poganjali kinetične skulpture, ter igre s svetlobo in senco
© Borut Peterlin
V neoliberalizmu je kapital tisti, ki določa prihodnost in delovanje galerije, s tem pa vpliva na svet umetnosti in na umetnost samo. Največji strošek je gotovo najem prostora in ljubljanska galerija Ganes Pratt, ki obstaja šesto leto, se je zaradi tega pred kratkim preselila že na tretjo lokacijo. Vsakič, ko se znajde v novem kontekstu, ta vsaj delno določi možnosti za razstave. Zdi se, da je Ganes Pratt zdaj prešel v zrela galerijska leta, odrasel je in se pričel zavedati, da je želja eno, realnost obstoja pa nekaj drugega. Podobno zgodbo smo videli ob prehodu Gregorja Podnarja iz Škuca v Galerijo Gregor Podnar.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.