2. 11. 2012 | Mladina 44 | Kultura | Hudo
Ročno polnjeno trženje
Navidezno oseben pristop
Na posebnih nalepkah, ki jih zasledimo na zavojčkih oreškov in suhega sadja znamke Active life slovenskega trgovca, je pod napisom »ročno polnjeno« na ženski oziroma moški silhueti izpisano osebno ime; Franc, Marijana, Sašo, Jožica ...
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
2. 11. 2012 | Mladina 44 | Kultura | Hudo
Na posebnih nalepkah, ki jih zasledimo na zavojčkih oreškov in suhega sadja znamke Active life slovenskega trgovca, je pod napisom »ročno polnjeno« na ženski oziroma moški silhueti izpisano osebno ime; Franc, Marijana, Sašo, Jožica ...
Poraja se vprašanje, zakaj je napisano le ime, ne pa tudi priimek, a vseeno nalepke kupcem že lep čas omogočajo spremljanje fluktuacije zaposlovanja v sušilnici in pakirnici sadja in zelenjave v Mislinji.
Ta je del Mercatorjevega invalidskega podjetja, ki mora po zakonu zaposlovati določen delež invalidov – znamka Active life tako dobi dodaten pomen, saj omogoča zaposlitev in aktivno življenje invalidov, čeprav se s tem ne hvalijo na nobeni nalepki. V čem je sicer prednost ročno pakiranih oreškov ali suhega sadja? Tržniki v odgovor drdrajo o »konkurenčni prednosti in osebnem odnosu do izdelka«, mi pa verjamemo, da se prednost pokaže predvsem v primeru, ko bi v škatlici poleg užitne vsebine našli tudi las, saj bi vedeli, čigav je.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.