9. 11. 2012 | Mladina 45 | Kultura
Je javni prostor res naš?
Plakatopolis je pobuda, ki odpira vprašanje upravičenosti poplave zunanjega oglaševanja
Pločniki, fasade, gradbeni zidovi, ulične svetilke in celo kozolci se zadnji dve desetletji šibijo pod oglasi.
© Kaja Kisilak
Na prelomu iz osemdesetih v devetdeseta leta se je na križišču današnje Slovenske ceste in Šubičeve ulice sredi Ljubljane pojavil prvi gigantski svetlobni ekran. Sprejeli smo ga z mešanimi občutki, oznanjal je, da je čas komunizma, čas sivine in beline, za nami in napovedoval svetlo prihodnost. Ha!
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.