5. 4. 2013 | Mladina 14 | Kultura | Dogodki
Karizmatična in iskrena
Chinawoman je ob drugem obisku presenetila z igrivim večerom, polnim melanholije
Chinawoman je navduševala s komunikativnim nastopom in fatalistično emocionalnimi besedili, ki jih je začinila s kančkom sarkazma in ironije.
Prejšnji petek tudi nekoliko moker in depresiven večer ni odvrnil številnih navdušencev, da se ne bi udeležili ponovnega koncerta kanadske kantavtorice Michelle Gurevich, ki ustvarja pod umetniškim imenom Chinawoman.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
5. 4. 2013 | Mladina 14 | Kultura | Dogodki
Chinawoman je navduševala s komunikativnim nastopom in fatalistično emocionalnimi besedili, ki jih je začinila s kančkom sarkazma in ironije.
Prejšnji petek tudi nekoliko moker in depresiven večer ni odvrnil številnih navdušencev, da se ne bi udeležili ponovnega koncerta kanadske kantavtorice Michelle Gurevich, ki ustvarja pod umetniškim imenom Chinawoman.
V Ljubljani je pred dobrim letom in pol že navdušila z nastopom v okviru festivala Mesto žensk, od takrat pa je nabrala še večje število oboževalcev, saj so bili njen tokratni nastop, ki je bil sprva predviden v manjši dvorani Kina Šiška, zaradi navala prisiljeni preseliti v veliko dvorano. Mlada trubadurka jo je skoraj napolnila, že kmalu zatem pa dokazala, da se je razvila v resno glasbenico, ki je ne gre spregledati tudi v prihodnje.
Hči balerine iz ruskega Kirova in inženirja iz Sankt Peterburga, ki je ob vplivih ruske, pa tudi širše vzhodnoevropske glasbe odraščala v Torontu, je glasbo začela ustvarjati kar v svoji dnevni sobi in tako na dan spravila prva dva albuma. Kritiško uspešen prvenec Party Girl je posnela leta 2007. Tri leta kasneje je na drugem albumu Show Me The Face še izostrila pečat klasične evropske balade, prepletene z elementi dekadence in drame. Zdaj že nekaj časa živi v Berlinu, kamor se je preselila, da lahko lažje nastopa po Evropi, in v tem času je posnela tudi nekaj novih komadov in nekoliko pospešila svoj tempo, kar je bilo slišati tudi ob njenem nastopu v Ljubljani.
Med tokratnim dobro uro in pol dolgim koncertom se je z bobnarjem Robinom Thomsonom in kitaristom Diegom Ferrijem samozavestno menjavala na glasbilih ter kraljevala na vokalu, kitari in klaviaturah. Nastop je uvedla z novejšo skladbo To Be With Others in že takoj pokazala, da je postala še pogumnejša pri izvajanju svojih pesmi. Tako je izrazito interpretativno predstavila tudi odkrito lezbična besedila svojih pesmi, ki jih črpa iz svojega življenja, kar ni nič čudnega, saj tudi sama prihaja iz LGBT-scene.
Vidno ganjeno občinstvo ji je ves čas jedlo iz roke. V pritajeni svetlobi nas je navduševala z iskrenim in komunikativnim nastopom ter fatalistično emocionalnimi besedili, ki jih je ves čas preudarno tempirala ter vse skupaj na ravno pravih mestih začinila s kančkom sarkazma in ironije. Karizmatičen in na trenutke kabarejski nastop je končala s predelavo pesmi You, You & Only You Žane Aguzarove, podzemne ruske kraljice rokenrola, ki jo je zapela kar v ruščini, in nas zapustila z upanjem, da se spet vrne v naše kraje.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.