Filmi, ki si jih lahko ogledate v Sloveniji, nikoli ne stanejo toliko, kot so zanje namenili denarja. Človek se vpraša, kam je šel denar. A je odgovor pravzaprav na dlani.
Mitja Okorn
Režiser Mitja Okorn o slovenskem filmu in svojem poljskem življenju. O tem, kam izginja denar za filme in kako vsi to vedo. O tem, kako se je sam ujel v nevednost. O zakotnih festivalih in zakotnih filmih. O srečnih koncih.
Mitja Okorn je kariero začel s filmom Tu pa tam, ki ga je posnel za drobiž. Postal je hit. Ker pa so ga razdeljevalci slovenskega filmskega denarja vztrajno ignorirali, je odšel na Poljsko, kjer je – ob TV-serijah, ki so postale hit – posnel romantično komedijo Pisma sv. Nikolaju, ki je postala eden izmed največjih poljskih hitov vseh časov. Ali obstaja življenje po takem hitu? In ali obstajajo filmi po takem hitu?
Mitja, hvala, ker ste privolili v pogovor z mano. Videti ste rahlo utrujeni.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.
Pisma bralcev
Igor Kadunc, Ljubljana
Intervju: Mitja Okorn
V nedeljo 15. 9. se je v Portorožu končal za mnoge zelo uspešen Festival slovenskega filma. Bili so odlični filmi, obiskali so ga skoraj vsi pomembnejši »filmarji«, veliko gledalcev. Žal ni bilo med njimi Mitje Okorna. Posebno sem ga pogrešal na posvetu o bodočnosti slovenskega filma. Kajti sodeč po njegovem intervjujem v poletnih Intervjujih je pravzaprav največji poznavalec filmskega dogajanja v... Več