Veljko Njegovan  |  foto: Miha Fras

 |  Mladina 37  |  Kultura  |  Dogodki

Uničevanje blagovne znamke

Klavrn poklon legendarnim Avsenikom z muzikalom Bila sva mlada oba

Ne le, da so zasmehovali homoseksualnost, tudi sam muzikal ni upravičil svojega imena

Ne le, da so zasmehovali homoseksualnost, tudi sam muzikal ni upravičil svojega imena

Letos obeležuje šestdeseto obletnico ustanovitve komercialno najuspešnejši slovenski izvozni glasbeni artikel, Ansambel bratov Avsenik. Ob tako visokem jubileju ustanovitve na tujem tako odmevne zasedbe niso ostali ravnodušni niti tisti, katerih glasbene preference so sicer zelo daleč od narodno-zabavne glasbe. A brata Slavka in Vilka Avsenik vendarle uvrščamo v višji kakovostni rang narodno-zabavne glasbe, saj sta bila prvoborca tovrstnega žanra, ki se je potem uspešno razširil po vsej Srednji Evropi.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.

Pisma bralcev

  • Borut Veselko, d&b produkcija d.o.o., Bled

    Uničevanje blagovne znamke

    Nikakor ne bi želel polemizirati ali dokazovati, da gospod Veljko Njegovan v svojem prispevku nima prav, ko trdi, da z mjuziklom ne dosegamo veličine Avsenikov. Popolnoma se strinjam z njim in se tudi zavedam naše majhnosti v primerjavi z njihovo genialnostjo, ki je presegla čas in doživlja glasna priznanja občinstva, malo manj glasna pa od strokovne javnosti (brata Avsenik denimo še vedno nista bila deležna... Več

  • Jernej Makuc, Kranj

    Uničevanje blagovne znamke

    Z gospodom Njegovanom se strinjam z vsem, kar je zapisal, bi pa dodal še dodatno dimenzijo mojega videnja slovenske (narodno)zabavne scene. Problem ni samo v homofobiji, ampak v popolnoma negativnemu odnosu do kakršnekoli drugačnosti in neenakega mišljenja, kot ga imajo apologeti te glasbene zvrsti in njihovi zvesti, povečinoma nekritični, sledilci. Več