Stanka Prodnik Božič

 |  Mladina 45  |  Kultura  |  TV

Flop 4 s Tjašo Kokalj

Šesttedenski oglas kot resničnostni šov

Zmagovalke resničnostnega šova Top 4

Zmagovalke resničnostnega šova Top 4
© Arhiv Mladine

Prvi od jesenskih domačih resničnostnih šovov je končan. Po mesecu in pol čudenja oddaji Top 4 s Tjašo Kokalj smo prejšnjo nedeljo dobili štiri zmagovalke. Misica, manekenka, stilistka, pisateljica in novinarka Kokaljeva pa je na seznam svojih osvojenih naslovov pripisala še TV-voditeljica.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Stanka Prodnik Božič

 |  Mladina 45  |  Kultura  |  TV

Zmagovalke resničnostnega šova Top 4

Zmagovalke resničnostnega šova Top 4
© Arhiv Mladine

Prvi od jesenskih domačih resničnostnih šovov je končan. Po mesecu in pol čudenja oddaji Top 4 s Tjašo Kokalj smo prejšnjo nedeljo dobili štiri zmagovalke. Misica, manekenka, stilistka, pisateljica in novinarka Kokaljeva pa je na seznam svojih osvojenih naslovov pripisala še TV-voditeljica.

V zaključni oddaji je moralo sedem preostalih tekmovalk skupaj organizirati tako nezahteven dogodek, kot je »poslovni zajtrk« za člane žirije in peščico njihovih poslovnih prijateljev. Rezultat je bil porazen, med drugim so poslale vabilo brez šumnikov in vanj pozabile napisati uro dogodka. Vseeno so štiri najmanj nesposobne okronali za zmagovalke, ki so si prislužile službo v firmi, katere oglaševanje je bilo tudi resnični raison d’être šova.

Resničnostni šov je bil tako zmeden in lesen kot tekmovalke, ki so v njem sodelovale, nam pa ni bilo jasno, ali s to TV-obdukcijo pri njih iščejo telo ali možgane. Iz tekmovalk so bojda skušali ustvariti poslovne ženske, a je bil glede na njihove bolj ali manj katastrofalne dosežke na koncu edini otipljivi kriterij ta, da bodo v oprijetem kombinezonu iz oranžnega lateksa dobro videti na bilbordu.

Pomanjkanje vsebine so prikrili s ponavljanjem, ki je bilo očitno namenjeno gledalcem s spominom zlate ribice. Tako smo pred oglasi lahko videli napoved, kaj sledi po oglasih, po oglasih pa smo lahko videli, kaj smo gledali pred oglasi.

Sama razglasitev zmagovalk je bila seveda jako dramatična. Bile so na vrhu stolpnice, pihal je veter in trepetali smo, da se katera od poraženk, ki v roke ne bo dobila pogodbe za službo, ne požene v globino.

Zmagovalke so v svojo poslovno kariero zakorakale v avtu, ki so jim ga posodili za eno leto, z 2000 evri več na bančnem računu, z obljubo, da bodo eno leto nastopale v reklamah za oglaševano firmo, ter z glavno nagrado, pogodbo o zaposlitvi v tej firmi za tri mesece. In kakšna bo pravzaprav njihova tako zaželena služba?

Šele v oddaji 24 ur smo po zaključku šova od Saša Todorovića, predsednika poslovodstva oglaševane firme, ki je bil ob voditeljici Kokaljevi in podjetnici Mojci Majhen tretji član žirije, končno izvedeli, da gre za delovno mesto z nazivom »asistent v pospeševanju prodaje«. Glede na to, da gre za štiri osebe ženskega spola, bi lahko uporabil vsaj žensko obliko naziva.

Avtor idejne zasnove oddaje je Igor Arih, kreativni direktor in lastnik oglaševalske agencije, ki je pred dvema letoma za oglaševano firmo izdelala letošnjemu identičen bilbord s štirimi slovenskimi manekenkami – ena je bila očitno prav Kokaljeva – v kombinezonih iz oranžnega lateksa. Zmagovalkam so torej, vsaj začasno, priskrbeli avto, službo in slavo. Nemara pa so jim mislili potem, ko zaključijo trimesečno kariero prodajnih asistentk, z novim resničnostnim šovom poiskati še može, ki jih bodo preživljali.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.