29. 11. 2013 | Družba | Alternative, zima 2013
Aljoša Bagola: Poklic na pomoč
Strah pred delanjem napak povprečnega Slovenca bremeni tako kot hrbtenico povprečnega Teksačana bremeni nekajkilogramska sponka za pas.
© Uroš Abram
Zaverovanost vase mora odlikovati vsak uspešen kreativni um. Oglaševalci so s pregovorno steroidno dozo le-te takoj po drugi svetovni vojni zasedli kreativni prestol in kot vešči agitatorji kapitalizma pomagali ustvariti moderni gospodarski ekosistem. A pri tem niso slutili, da bo njihov kreativni monopol zmuzljiv tako kot iz njihovih pisarn valeči se cigaretni dim in zadah po dopoldanskem viskiju. Kot na obljubljeno nepotopljiv Titanik namreč tudi na kreativne poklice preži marsikatera ledena gora.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.