»Zakaj bi bilo sedenje nasproti nekomu tako ganljivo, razen če ni bil temu človeku vnaprej zagotovljen kontekst ’umetnosti’, hkrati pa, skrito, tudi kontekst trženja in kapitala?«
Amelia Jones: Tujka, ki na glas kritizira Marino Abramović
Svetla točka v akademskem svetu umetnostne zgodovine, ki z radikalnimi, osebnimi, premišljenimi in neodvisnimi besedami ter dejanji zareže v pogosto diskriminatorni in spektakelski svet sodobne umetnosti
V ljubljanski Galeriji Škuc je nedavno na povabilo Zavoda Maska in festivala Mesto žensk predavala Amelia Jones, umetnostna zgodovinarka, ki pozornost zbuja tudi zunaj sveta umetnosti. Škuc je pokal po šivih in kar precej poznih obiskovalcev se je moralo gnesti pred vrati, čeprav so s tem motili predavanje.
Amelia Jones, podobno kot drugi, veliko manj zanimivi akademiki, kuratorji in pisci, pripravlja razstave, a te imajo skoraj vedno močan politični podton. Poleg tega piše članke in knjige o umetnosti, vendar z njimi posega tudi v družbeno življenje. Tako je bilo denimo z lanskima knjigama Seeing Differently in Perform Repeat Record: Live Art in History.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.