Neoliberalizem v šolah
V slovenskih šolah se bodo učenci lahko učili, kako pravilno razmišljati, da bi bogateli
Naslovnica in ilustracije iz priročnika, ki bo vodil učitelje skozi vsako uro krožka Mladi in denar. Avtor ilustracij je Igor Godnjov.
Ko T. Harv Eker stopi na oder, občinstvo najprej vpraša: »Kdo si želi več denarja?«. Ob glasnem odobravanju vsi dvignejo roke. Potem vpraša: »Kdo si želi veliko več denarja?«. Odzovejo se še glasneje in bolj navdušeno. Devetinpetdesetletni Kanadčan gostih črnih las je vedno zagorel, vedno široko nasmejan, da kaže popolne bele zobe, in rad si odpne zgornja gumba na srajci, da pokaže zlato verižico, ki se ujema z drago uro in ogromnim poročnim prstanom. Eker je eden najbolj znanih motivacijskih govorcev in ljudi uči, »kako razmišljati bogato, da bi postali bogati«.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.
Pisma bralcev
Tone Simonič, Ljubljana
Neoliberalizem v šolah
Kakovost pedagoškega procesa je kompleksna zadeva in je ni mogoče meriti na eni sami enostavni lestvici, drugič pa zato ker je v praksi dokazano, da se kakovost izobraževanja tam, kjer obstaja zelo močna podvrženost nadzoru kakovosti z zunanjimi testi, kakovost ni povečala, pač pa je močno trpela poglobljenost pouka in avtonomija učiteljev. Več