Izkušnja za najbolj utrjene rejverje
Techno veseljačenje z Jamesom Ruskinom v klubu K4
Da je Ruskin preprosto mojster svoje obrti, ni dokazal le z izborom, pač pa tudi s spretnim vzdrževanjem dinamike in intenzivnosti, kar je v štiriurnem setu pač dosežek, ki govori sam zase.
Ko se je po predvidenih dveh urah nastopa začel zahvaljevati odlično razpoloženi, razplesani publiki na polnem velikem plesišču kluba K4, je vse kazalo, da je za britanskim didžejem in producentom Jamesom Ruskinom še en uspešen party. Toda kot se za mojstra techna z bogatimi izkušnjami spodobi, je hitro sklenil, da se z rejva pač ne posloviš, ko ta doživlja svoj vrhunec. Zato si je od ekipe Volume, ki v Štirki skrbi za dogodke Gravity, izposloval dodatek, svoj nastop podaljšal za dve uri in spet dokazal, zakaj že skoraj dve desetletji sodi med najbolj cenjene in priljubljene techno kreativce. Lepše potrditve, da Ruskinu še zdaleč ni zmanjkalo motivacije za živo nastopanje, si pravzaprav ne bi mogli želeti.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Da je Ruskin preprosto mojster svoje obrti, ni dokazal le z izborom, pač pa tudi s spretnim vzdrževanjem dinamike in intenzivnosti, kar je v štiriurnem setu pač dosežek, ki govori sam zase.
Ko se je po predvidenih dveh urah nastopa začel zahvaljevati odlično razpoloženi, razplesani publiki na polnem velikem plesišču kluba K4, je vse kazalo, da je za britanskim didžejem in producentom Jamesom Ruskinom še en uspešen party. Toda kot se za mojstra techna z bogatimi izkušnjami spodobi, je hitro sklenil, da se z rejva pač ne posloviš, ko ta doživlja svoj vrhunec. Zato si je od ekipe Volume, ki v Štirki skrbi za dogodke Gravity, izposloval dodatek, svoj nastop podaljšal za dve uri in spet dokazal, zakaj že skoraj dve desetletji sodi med najbolj cenjene in priljubljene techno kreativce. Lepše potrditve, da Ruskinu še zdaleč ni zmanjkalo motivacije za živo nastopanje, si pravzaprav ne bi mogli želeti.
V Sloveniji je Ruskin nastopil že večkrat, v času največje priljubljenosti techna tudi v izolski Ambasadi Gavioli in celjskem Golovcu. Masovke imajo sicer nedvomno svoje posebne atribute, toda tokrat se je spet pokazalo, da je izkušnja nastopa pred manj številnim, a zato bolj angažiranim, poznavalskim občinstvom lahko precej bolj hvaležna. Ljudje dobro vedo, kaj pridejo poslušat, navdušeno se odzovejo na tako rekoč vsako skladbo in vsak dotik mešalke, posledično pa si izkušen didžej lahko privošči tudi manj ukalupljen set. No, Ruskin kljub temu ni eksperimentiral, pač pa preprosto odvrtel set pravilnega, trdega techna, s kakršnim se je v drugi polovici devetdesetih znašel v druščini najprodornejših britanskih techno kreativcev kjer vztraja še danes. Postal je tako rekoč sinonim najbolj plesnega techna, in to je potrdil tudi s svojim setom v Štirki.
Najdlje se je zadrževal v izboru udarnega, intenzivnega, »straight 4/4« techna, si priložnostno privoščil nostalgični izlet v bolj hiphopersko in electro obarvane klasike, našel pa je tudi prostor za kakšno techno »kislico«. Občinstvo se je sicer razumljivo najbolj vročično odzivalo na izbor klasik, bodisi njegovih ali njegovih sodobnikov, so pa priložnost dobile tudi skladbe mlajših, manj uveljavljenih producentov, s katerimi Ruskin stik ohranja tudi kot šef čislane založbe Blueprint. Da je preprosto mojster svoje obrti, ni dokazal le z izborom, pač pa tudi s spretnim vzdrževanjem dinamike in intenzivnosti, kar je v štiriurnem setu pač dosežek, ki govori sam zase.
Po vseh nedavnih peripetijah v K4, ko se je govorilo tudi o spremembah programske politike, ki naj bi si prizadevala za večjo komercializacijo, lahko po slabi polovici sezone mirno ugotovimo, da klub s svojim programom še naprej skrbi za ponudbo vrhunske elektronske glasbe. Že 13. februarja lahko tam denimo ujamete vse bolj prodornega ameriškega producenta Shigeta, ki zadnja tri leta navdušuje privržence samosvoje elektronike in inštrumentalnega hiphopa.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.