Kotlovnica
Preprost, a izjemno učinkovit, malodane revolucionaren način spletnega trženja (glasbe) ali zakaj buljenje v spletni prenos didžejevskih nastopov ni bilo še nikoli tako razburljivo.
Trenutno najbolj hip (spletna) predstava elektronike: Boiler Room, kjer publika diha za ovratnik didžejev.
Boiler Room, ena »najbrihtnejših« institucij glasbene industrije zadnjih treh let, se je prvič pojavil marca 2010 v obskurnem skladišču v Vzhodnem Londonu. Zamisel je bila prekleto preprosta, a se je pokazalo, da je poslovno genialna: nastopi v untergruntu profiliranih didžejev pred peščico »izbranih« (novinarjev, piarovcev, glasbenikov), intimno ozračje, minglanje in ključni dodatek: živi spletni videoprenos. Samo za povabljene in zastonj. Etimologija imena je igra na prvo žogo, na začetku je bil kraj dogodkov pač kotlovnica v skladišču.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.