Saša Eržen

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Hudo

Zavajajoča tla

Preproga kot tržno orodje

© Arhiv Mladine

Stvari niso vedno takšne, kot so videti. Optične prevare nastanejo v črni skrinjici, imenovani možgani, ko oko zazna nekaj, kar možgani interpretirajo po svoje.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Saša Eržen

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Hudo

© Arhiv Mladine

Stvari niso vedno takšne, kot so videti. Optične prevare nastanejo v črni skrinjici, imenovani možgani, ko oko zazna nekaj, kar možgani interpretirajo po svoje.

To dejstvo je izkoristila francoska trgovska veriga z zabavno elektroniko Fnac. V sodelovanju z dansko firmo Ege, ki izdeluje običajne in neobičajne talne obloge, so ustvarili preprogo, po kateri so hodili obiskovalci v trgovini v pariški četrti La Défense. Na povsem ravnih tleh so skušali s pomočjo belega črtastega geometrijskega vzorca na črni podlagi ustvariti optično iluzijo lukenj, v katere bi lahko zagazil nepazljivi obiskovalec. S trikom, ki je bil sicer videti povsem prepričljiv le z določenih točk, so potrošnike očitno skušali vreči na marketinško finto. V želji, da bi se izmaknili luknjam, ki bi jih lahko posrkale, bi se ljudje po trgovini vlekli bližje policam in se prijemali za izdelke, ki bi jih potem po vsej verjetnosti kupili. A očitno se zadeva ni obnesla, ker so talno oblogo medtem že zamenjali za manj spektakularno.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.