25. 7. 2014 | Mladina 30 | Družba
Drugačno podjetništvo?
Socialna podjetja si ne morejo privoščiti več kot druga podjetja
Jaber Elmasry (skrajno levo) in Max Zimani (drugi z desne) v srečnejših časih
© Borut Krajnc
Socialno podjetništvo ni obremenjeno z ustvarjanjem dobičkov za lastnike, ampak je usmerjeno v reševanje družbenih težav. Zaradi tega v podjetniške izzive privablja tudi ljudi, ki se sicer podjetništva ne bi lotili.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.