10. 10. 2014 | Mladina 41 | Kultura
Umetnine na stojnicah
Kakšen je izkupiček letošnjega Viennafaira, enega ključnih sejmov sodobne vizualne umetnosti v naši okolici, in kako so se na njem odrezali slovenski umetniki
Galerija Škuc je na Dunaju vse karte stavila na eno umetnico, Jasmino Cibic, slovensko predstavnico na zadnjem Beneškem bienalu, kjer je njen projekt naletel na odlične odzive
Prodajne razstave, tako imenovani sejmi, nastajajo zato, da posamezne panoge druga drugi in obiskovalcem predstavijo najnovejše produkte, se seznanijo s konkurenco ter preverijo trende in priložnosti. Največji sejmi so avtomobilski, knjižni in kmetijski. Mondial de l’Automobile, avtomobilski sejem v Parizu, denimo obišče skoraj milijon in pol obiskovalcev. Znani so tudi sejmi z vizualnimi umetninami, čeprav malo manj, na največjega – ARCO v Madridu – pride skromnih 150.000 obiskovalcev. A tudi tu se obrnejo velike vsote. V letnem poročilu MCH Group, podjetja, ki ima v lasti največji svetovni sejem umetnin v Baslu ter še sejma v Miamiju in Hongkongu, piše, da so lani zaslužili 472,6 milijona švicarskih frankov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.