6. 3. 2015 | Mladina 10 | Kultura | Dogodki
Nabrito!
Dvojca Lamb po vnovičnem obisku Ljubljane ne bomo nikoli pozabili
Premor in solistični podvigi so duetu očitno dobro deli, saj sta bila v odlični formi, vzdušje v dvorani pa izjemno
Pred dobrimi tremi leti, ob zadnjem obisku britanskega dvojca Lamb, smo ugotavljali, da producenta Andyja Barlowa in pevke Lou Rhodes nikakor ne gre odpisati, tokrat pa sta poskrbela, da ju ne bomo pozabili nikoli. Na torkovem koncertu v ljubljanskem Kinu Šiška smo se nedvomno ponovno zaljubili v zasedbo, katere glasbo krojita izvirnost in drugačnost.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
6. 3. 2015 | Mladina 10 | Kultura | Dogodki
Premor in solistični podvigi so duetu očitno dobro deli, saj sta bila v odlični formi, vzdušje v dvorani pa izjemno
Pred dobrimi tremi leti, ob zadnjem obisku britanskega dvojca Lamb, smo ugotavljali, da producenta Andyja Barlowa in pevke Lou Rhodes nikakor ne gre odpisati, tokrat pa sta poskrbela, da ju ne bomo pozabili nikoli. Na torkovem koncertu v ljubljanskem Kinu Šiška smo se nedvomno ponovno zaljubili v zasedbo, katere glasbo krojita izvirnost in drugačnost.
Lamb je na glasbeni sceni že dobrih dvajset let. Leta 2004 je duet za pet let prekinil skupno pot in se spet združil pred dobrimi petimi leti. Njun glasbeni slog je prav posebna mešanica duba, breaka, drum & bassa in jazza, ki jo začinita s pop senzibilnosti. Vsebuje pa tudi močan, sanjav vokal in, posebej v zadnjih delih, nekaj akustičnih vplivov, za katere je kriva tudi odlična tekstopiska Rhodesova.
Februarja se je Lamb potikal po Avstraliji, k nam pa prišel dan po nastopu na Dunaju. Od trenutka, ko je dvojec skupaj z energičnim, bosonogim basistom Jonom Thornom stopil na oder, pa do samega konca je bila energija v dvorani izjemna. Premor in solistični podvigi so jima očitno dobro deli, saj se je nastop odvijal povsem organsko, in videti je bilo, da se prav vsi v svoji koži počutijo dobro.
Nastop so začeli s svežo ploščo Backspace Unwind, ki je bila tudi vezno tkivo večera, tega pa so krojili povečini plesno obarvani, večslojni komadi. Izjemnega odziva občinstva so bili deležni tako novi komadi kot tudi starejše uspešnice, zapakirane v povsem svežo podobo. Tudi denimo njun ultimativni hit komad Gabriel, pri katerem je pevka, kot smo lahko slišali, presenetljivo, za hip, pozabila na besedilo. Nič hudega.
Vidno dobro razpoložena, v beli dolgi obleki, nekje med boginjo in medgalaktično princeso, je s svojim opojnim glasom in prefinjenimi gibi v resnici ves čas »razturala«. Predstavljala je perfekten antipol električno razpoloženemu Barlowu in Thornu. Družno pa so poskrbeli, da smo med dobro uro in pol dolgim koncertom na trenutke pozabili, da nismo v klubu, k čemur so prispevali tudi zunajzemeljski in občasno nekoliko epileptični svetlobni učinki, ki pa so žal nekatere obiskovalce poslali iz dvorane.
Še pred Lambom smo lahko prisluhnili Bowrainu, slovenskemu producentu, skladatelju in pianistu Tinetu Grgureviču, ki je lani v Amsterdamu, kjer živi, posnel svoj elektro pop prvenec Far Out. Te dni pa se pripravlja na izdajo novega ploščka, zato je predstavil tudi nekaj komadov z njega. Ob pomoči glasbenika Maria Babojelića in pevke Lili Kongo je v torek gotovo dobil marsikaterega novega oboževalca.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.