11. 9. 2015 | Mladina 37 | Kultura | TV
Usodna limonada
Predoziranje domačih telenovel
Fatalka v novem videospotu Modrijanov
© Modrijani
Ker se je prva slovenska telenovela Ena žlahtna štorija v nekaj mesecih tako prijela med ljudmi, da je postala celo najbolj priljubljena med domačimi in tujimi televizijskimi serijami, kar sicer več pove o gledalcih kot o kakovosti serije, je pred dvema tednoma Planet TV z njo zajadral v drugo sezono. Zato je toliko bolj čudno, da se je z dramo v slovenskih vinogradih odločil pozabavati še POP TV s svojo telenovelo Usodno vino, ki jo sicer snemajo po slovaški licenci, zaradi česar ni nič boljša, kot če bi bila slovenska.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.