Znanilci jazzovske pomladi
Druga izvedba festivala Zvončki in trobentice je navdušila z domačimi jazzovskimi ustvarjalci
Nastop Litošta, ki je bližje elektroniki ali krautrocku, je dokaz, da se jazz žanrsko vse bolj odpira
Če bi zdaj, v času, ko nam s kvotami zapovedujejo, kaj in koliko moramo poslušati, oblastniki šli korak dlje in uvedli še denimo stoodstotno slovensko koncertno kvoto, bi bili za aktualne svetovne smernice najmanj prikrajšani v polju jazzovskih muzik. Ne le zato, ker domači jazzovski ustvarjalci budno spremljajo, kaj se dogaja v tistih najbolj izpostavljenih okoljih, pač pa zato, ker se jih vse več tam tudi uveljavlja. Bodisi skozi študij v tujini ali pa s snemanjem plošč in nastopanjem s priznanimi, zanimivimi tujimi glasbeniki, s katerimi sokrojijo podobo sodobne jazzovske glasbe. To se je spet potrdilo minuli torek, ko je Cankarjev dom gostil drugi enodnevni festival Zvončki in trobentice, v okviru katerega predstavljajo domače jazzovske ustvarjalce.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.