24. 6. 2016 | Mladina 25 | Ekonomija
Zasebni tir
Projekt drugega tira postaja izgovor za privatizacijo železnic in Luke Koper
Nagačen jazbec v kletki …
© Borut Krajnc
Sredi devetdesetih, se spominja Bruno Korelič, eden najuspešnejših dolgoletnih predsednikov uprave Luke Koper, so predvsem Slovenski krščanski demokrati (SKD) zagovarjali stališče, da je treba Luko Koper razkosati in prodati, po vzoru privatizacije drugih velikih in nekoč uspešnih slovenskih podjetij. Njihova ideja je bila, da bi posamezne pomole v obliki koncesije »prodali« zasebnim podjetjem, se spominja Korelič, prvi pogoj za to idejo pa je bila ustanovitev pristaniške uprave, ki bi namesto Luke bdela nad terminali, te pa bi upravljali posamezni koncesionarji – zasebniki.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.