29. 7. 2016 | Mladina 30 | Kultura
Galerija, dispečerski center ... no, ali pa garaža
Kako je umetnica Toni Soprano lucidno opozorila na izgubo prostora za kulturo in na vizualno onesnaženje v najožjem središču Maribora
Nekdanji SDK, v katerem občina ne želi galerije, se je s pomočjo nalepk za nekaj mesecev prelevil v parkirno hišo.
© Toni Soprano
Metka Golec je polovica nekdanjega tandema son:DA, ki je slovensko in mednarodno sceno vizualne umetnosti bogatil dobrih 15 let, nedavno pa je stopila na samostojno pot z novim umetniškim imenom, Toni Soprano. Ja, z natanko takšnim imenom, kot ga je nosil glavni junak kultne mafijske nadaljevanke Sopranovi. Še vedno je povezana z mariborskim inter(trans)disciplinarnim laboratorijem GT22, ki povezuje umetnost in kulturo ter ga vodi drugi del nekdanjega tandema Miha Horvat, in še vedno ostaja pri značilnih risbah, ustvarjenih z računalniško miško, ki zasedejo majhne ali pa zelo obsežne površine – ena vidnejših je v Ljubljani nekdaj krasila stopnišče Mednarodnega likovnega grafičnega centra.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.