18. 8. 2017 | Mladina 33 | Družba | Komentar
Blejski mit
Miti so eno, turizem pa drugo. Za prvo je potrebno zgolj nekaj romantične propagande, za drugo pa samoiniciativnost, znanje, širina, velikopoteznost, dolgoročno načrtovanje, smisel za pridobivanje investicij.
Blejsko jezero
© Uroš Abram
»Zato zlasti na dnevne, slovenske obiskovalce apeliramo, da se morda v teh poletnih mesecih izognejo Bledu in si ga za svojo destinacijo izberejo jeseni, pozimi ali spomladi, ko ni takšne gneče.«
V. d. direktorja Turizma Bled Matjaž Berčon
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.