27. 10. 2017 | Mladina 43 | Kultura | TV
Zabavni program
O tem, kako smo iskali kaj smešnega in našli le Odmeve
Voditelj oddaje Štartaj, Slovenija Matija Goljar
© POP TV
Prvi krog volitev je mimo, in preden nas televizija potegne v vrtinec drugega, smo si zaželeli malo pozabavati. Zato smo si v preteklem tednu privoščili oddaji Štartaj, Slovenija na POP TV in The Biggest Loser na Planet TV ter nanizanko Dragi sosedje z iste televizije.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
27. 10. 2017 | Mladina 43 | Kultura | TV
Voditelj oddaje Štartaj, Slovenija Matija Goljar
© POP TV
Prvi krog volitev je mimo, in preden nas televizija potegne v vrtinec drugega, smo si zaželeli malo pozabavati. Zato smo si v preteklem tednu privoščili oddaji Štartaj, Slovenija na POP TV in The Biggest Loser na Planet TV ter nanizanko Dragi sosedje z iste televizije.
Štartaj, Slovenija je še vedno videti tako slabo, kakor bi jo delali na nacionalki. Je slabo napisana, režirana in vodena reklama za trgovinsko verigo, ki se ji občasno pridruži tudi banka, ki zavzetim podjetnikom, potem ko dobijo (enkratno!) preveliko naročilo, ponudi kredit za poslovne prostore. Ko človek to gleda, se sprašuje, ali so bolj neodgovorni kreditojemalci ali kreditodajalci, nato pa se spomni, da so stanovanja tako draga tudi zato, ker imajo mnoga v lasti banke, ki so jih izpulile tistim, ki so jim preveč zlahka podeljevale kredite. Bolj resničnostnega resničnostnega šova pa še ne. In tudi manj smešnega zlepa še nismo srečali. Najbolj hecno je, da želi podjetniška oddaja izrazito igrati na čustva ljudi, v vsakem delu zgradi tudi svoj narativni lok s pravim dramskim trikotnikom in paleto čustev: pa vendar je vse skupaj tako slabo spisano in izpeljano, za povrh pa so humoristični vložki tako spektakularno nesmešni, da se zdi, da bi bila najboljša podjetniška naložba za POP TV zaposlitev kakovostnega scenarista. Seveda bi moral za to, kakor tudi vsi tekmovalci v Štartaj, Slovenija in novinarji na tej televiziji, odpreti s. p. Saj vendar niste mislili, da vam bo Pro Plus plačeval prispevke za zdravstvo in pokojnino s tistimi milijoni, ki jih zasluži s prodajanjem oglasnega prostora!? Redno zaposlovati svoje »zaposlene« je vendar najslabša možna poslovna ideja!
The Biggest Loser je franšizna oddaja, v kateri na Planetu dve skupini predebelih ljudi tekmujeta, katera bo več shujšala. Temelji na poniževanju neokretnih, zasoplih, objokanih in izčrpanih tekmovalcev, kar je najočitneje v najdaljšem delu oddaje: tehtanju. Ob tem mora vsak od tekmovalcev sleči majico (kamera se ob tem izdatno naslaja!) in stopiti na tehtnico. Čemu – razen poniževanju – je namenjeno slačenje majic? Zakaj namesto tega raje ne sezujejo – gotovo težjih – superg? Skratka, tudi ta oddaja vam ne bo prav smešna – razen če ste sadisti.
Dragi sosedje, Planetova serija, ki jo predvajajo od ponedeljka do petka zvečer, so nekakšne Kursadžije. Vsaka epizoda je sestavljena iz več skečev, kjer se menjujejo seksizem (mlada ženska proti stari, baba proti dedcu, prešuštvo), rasizem (Bosanci) in srednješolske šale, vse skupaj v skladu s starodavno maniro slovenskih smešnic, zaigrano v narečjih (štajersko, gorenjsko, čefursko).
Zabavali smo se lahko šele ob koncu ponedeljkovih Odmevov, ko je Rosvita Pesek še pretreseno poročala o tem, kako je v našem morju čedalje manj rib, kar je problem, ker ribiči ne morejo več tako živahno tekmovati v ribolovu. Kakor bi se škodoželjne ribe, da bi zafrknile ljudi, na kopno odpravile same.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.