Parada veteranov
Pop-up klub Kurzschluss nas tokrat z nastopom domačega zvezdnika Umeka ni prepričal
Umekov koračniški techno je bil za občinstvo Gospodarskega razstavišča očitno pretrd oreh.
Kurzschluss se je v zadnjih letih uveljavil kot klub, ki deluje po pop-up konceptu, kar pomeni, da se pojavi le občasno, največkrat ob koncu leta, in takrat povabi na nekaj dobro obiskanih dogodkov. O tem, da v Ljubljani ustvarja pomembno dodano vrednost, ni dvoma, sploh, kar zadeva plesne, rejverske masovke, katerih tradicija se je po zaprtjih velikih klubov na obrobju prestolnice v zadnjih letih praktično povsem izgubila. Še več – zdaj ko se na Obali očitno dokončno poslavlja Ambasada Gavioli, bi Kurzschluss lahko postal celo osrednji regijski ponudnik tovrstnih dogodkov. In njegov organizator takšne ambicije morda res ima, kar sta lani namignila po dva dogodka v aprilu in oktobru. Ne glede na to je bil Kurzschlussov letošnji program, podobno kot prejšnja leta, tudi tokrat skoncentriran predvsem na november in december, torej na čas, ko je veseljačenje na vrhuncu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Umekov koračniški techno je bil za občinstvo Gospodarskega razstavišča očitno pretrd oreh.
Kurzschluss se je v zadnjih letih uveljavil kot klub, ki deluje po pop-up konceptu, kar pomeni, da se pojavi le občasno, največkrat ob koncu leta, in takrat povabi na nekaj dobro obiskanih dogodkov. O tem, da v Ljubljani ustvarja pomembno dodano vrednost, ni dvoma, sploh, kar zadeva plesne, rejverske masovke, katerih tradicija se je po zaprtjih velikih klubov na obrobju prestolnice v zadnjih letih praktično povsem izgubila. Še več – zdaj ko se na Obali očitno dokončno poslavlja Ambasada Gavioli, bi Kurzschluss lahko postal celo osrednji regijski ponudnik tovrstnih dogodkov. In njegov organizator takšne ambicije morda res ima, kar sta lani namignila po dva dogodka v aprilu in oktobru. Ne glede na to je bil Kurzschlussov letošnji program, podobno kot prejšnja leta, tudi tokrat skoncentriran predvsem na november in december, torej na čas, ko je veseljačenje na vrhuncu.
To seveda narekuje tudi izbiro nastopajočih – in mednje sodijo zvezdniški didžeji, ki znajo zadovoljiti okus nekaj tisoč plesa željnih obiskovalcev. A kot se je izkazalo ob letošnjem nastopu domačega zvezdnika Umeka, jim to ne uspe vedno. Ja, naš mednarodno daleč najprepoznavnejši DJ, ki na tujem in praviloma tudi doma razplesuje večtisočglave množice, tokrat preprosto ni imel svojega večera, pa čeprav je korektno odvrtel napovedani izbor Oldies Goldies. Torej izbor plesnih hitov (predvsem) iz devetdesetih, s kakršnim je v Gavioliju že ničkolikokrat odpihnil streho.
No, tudi na Gospodarskem razstavišču se je začelo obetavno. Občinstvo je prvo uro evforično poplesavalo ob (electro) house gruvih, ko pa je Umek preklopil na trd, koračniški techno, se je ta izkazal za pretrd oreh in plesno razpoloženje se je močno umirilo. O tem, ali sta bila krivec za ta preobrat prehiter tempo in ne dovolj eleganten plesni karakter skladb, ki so bile večinoma starejše od dobršnega dela obiskovalcev, ne bomo ugibali. Bi pa od prekaljenega didžeja pričakovali, da nas bo kljub temu znal ponovno zmotivirati. Na koncu je za to, da so se plesne mišice le razgibale, poskrbel Umekov nekdanji sodelavec in veteran domače klubske scene Dojaja, ki je postregel s sicer še vedno trdim, a precej elegantnejšim izborom techna.
Ja, Kurzschluss (še) ni Gavioli. Če ima ambicije, da bi postal »klub«, kamor bodo zahajali tudi bolj utrjeni rejverji, bo svoj program verjetno moral vsaj nekoliko prilagoditi. Imena, kot so Umek, David Morales, Roger Sanchez, Cristian Varela in Valentino Kanzyani, so sicer še vedno dovoljšen magnet za to, da privabijo nekaj tisoč obiskovalcev. Ker pa imajo vsi za seboj že več kot četrtstoletne didžejevske kariere, njihove sete, pač razumljivo, načenja zob časa. To ne pomeni, da jih na prihodnjih Kurzschlussih ne bi smeli več srečevati, navsezadnje so vsaj nekateri (Kanzyani!) dokazali, da so še vedno mojstri svoje obrti. Bi pa med povabljenimi glasbeniki pričakovali več mlajših, bolj trendovskih in radovednejših didžejev.
No, morda pa lahko že nastop vse vidnejšega belgijskega didžeja in producenta Lost Frequencies, ki mu je pripadla čast zaključka tokratne Kurzschlussove serije dogodkov, razumemo kot signal, da tudi organizatorji razmišljajo v podobni smeri.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.