1. 6. 2018 | Mladina 22 | Kultura
Telefon stran
Knjigo v roke
Zmagovalec lanskega natečaja na temo diabetesa (avtorji: Ciril Trček, Maruša Lekše, Zala Sajko – LUNATBWA)
© Matjaž Tavčar
Družba TAM-TAM v sodelovanju z inštitutom za neprofitno komuniciranje Divja misel objavlja že deseti natečaj za oblikovanje mestnega plakata. Tokrat na temo Pusti knjigi, da te odpelje. Namen komunikacije je ljudi v dobi telefonov, tablic in računalnikov spomniti, da je branje knjig pozabljeno zadovoljstvo. »Vsakdanja ujetost v ekrane, prehiter tempo življenja, poenostavljene slike realnosti, prikazane skozi površne medijske reprezentacije, pogosto preglasijo glas knjig. Te nam lahko, če se jim pustimo zapeljati, dajo in prinesejo veliko lepega. In nam pomagajo v boju z nesmisli vsakdanjika,« so zapisali projektanti natečaja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
1. 6. 2018 | Mladina 22 | Kultura
Zmagovalec lanskega natečaja na temo diabetesa (avtorji: Ciril Trček, Maruša Lekše, Zala Sajko – LUNATBWA)
© Matjaž Tavčar
Družba TAM-TAM v sodelovanju z inštitutom za neprofitno komuniciranje Divja misel objavlja že deseti natečaj za oblikovanje mestnega plakata. Tokrat na temo Pusti knjigi, da te odpelje. Namen komunikacije je ljudi v dobi telefonov, tablic in računalnikov spomniti, da je branje knjig pozabljeno zadovoljstvo. »Vsakdanja ujetost v ekrane, prehiter tempo življenja, poenostavljene slike realnosti, prikazane skozi površne medijske reprezentacije, pogosto preglasijo glas knjig. Te nam lahko, če se jim pustimo zapeljati, dajo in prinesejo veliko lepega. In nam pomagajo v boju z nesmisli vsakdanjika,« so zapisali projektanti natečaja.
Tamara Smolej iz družbe TAM-TAM je pojasnila, da s Plaktivatom spodbujajo družbeno odgovorne projekte. Glede na to, da bo zmagovalna zamisel objavljena na 500 plakatnih mestih po Sloveniji, bo tekmovala s številnimi komercialnejšimi in potrošniško naravnanimi reklamnimi panoji. »Ljudem želimo sporočiti, naj za trenutek odložijo elektronske naprave, se ustavijo, usedejo in preprosto uživajo ob branju knjige. Upamo, da jih bo zmagovalni plakat s svojim ustvarjalnim jezikom znal nagovoriti,« doda Tamara Smolej.
Zmagovalni plakat, ki bo obenem prijavljen tudi v tekmovalne dele Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) in Bienala vidnih sporočil Slovenije, bo razglašen 28. junija, svoje izdelke pa lahko prijavite do 22. junija. Ustvarjalne omejitve ni, navodila so zgolj tehnična (torej velikost, resolucija itd.).
Snovalci natečaja poudarjajo, da branje knjig vodi k avtonomnemu in kritičnemu razmisleku, prinaša večje razumevanje drugega in različnosti, napeljuje k vsesplošnemu reflektiranju sveta in naši dejavni vlogi v njem. Branje knjig je, dodajajo, pomembno za zdravo prihodnost družbe in tudi za zdravo prihodnost posameznika. V današnjem času hitrega življenja prevladujejo šumi in motnje, misli so razpršene, zbranost popušča. Naj bo prav knjiga za počitek misli in naj ne bo zgolj šolska obveznost.
(Podrobnosti na tam-tam.si/plaktivat10)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.