26. 10. 2018 | Mladina 43 | Politika
Opazovalci OVSE kritični do predvolilne kampanje SDS
V SDS za vsakega dodatnega volivca letos vložili kar 55 evrov
V SDS so uradno za letošnjo predvolilno kampanjo potrošili 450 tisoč evrov. Neuradno (z Orbanovo pomočjo) pa več kot 2 milijona ali 55 evrov na vsakega novega volivca.
© Borut Krajnc
Če so politične stranke podobne podjetjem, ki vlagajo v svoje kampanje in pridobivajo volivce, je bila v zadnji državnozborski kampanji med najučinkovitejšimi stranka LMŠ. Sodeč po objavljenih poročilih o zadnji državnozborski predvolilni kampanji je ta stranka za kampanjo potrošila 104 tisoč evrov in prepričala 112 tisoč volivcev, to pomeni, da jo je vsak volivec stal 0,9 evra. Najslabše, pravzaprav že kar porazno se je v primerjavi z njo odrezala stranka DeSUS. Imela je trikrat dražjo kampanjo od LMŠ, a je prepričala pol manj ljudi. Za vsak glas je plačala kar 8,3 evra.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.