Saša Eržen

 |  Mladina 20  |  Kultura  |  Hudo

Plavajoča roza krsta

Alter napihljiva blazina

© Arhiv Mladine

Napihljiva krsta je videti kot nekaj, kar bi na počitnice vzeli Addamsovi. V črni različici, seveda. Kljub svoji roza barvi vzbuja drugačne občutke od siceršnjih napihljivih pripomočkov, ki jih srečamo ob morjih, jezerih in bazenih. Prav to radikalno drugačnost sta želela doseči njena stvaritelja, kanadska industrijska oblikovalca Andrew Greenbaum in Ian Felton. Za napihljivo krsto sta najprej dve leti iskala proizvajalca in nato lani pogorela na platformi Kickstarter, saj za izdelek kljub viralnemu spletnemu odmevu ni bilo dovolj finančnih podpornikov. V okviru svojega podjetja Pom pom zdaj napihljivo roza krsto ponujata za 99 ameriških dolarjev, kmalu pa naj bi se ji pridružili še drugi neobičajni napihljivčki. Priporočajo, da plavajoče krste, ki je – kljub morbidnemu prizvoku – prvotno namenjena zabavi, ne uporabljajo mlajši od štirinajstih let. Vanjo se lahko po dolgem udobno uleže ena odrasla oseba, počez pa se lahko v krsto usedejo celo štiri. Njen pokrov je snemljiv, zato lahko služi tudi kot dodatna plavajoča blazina. Vsekakor pa resno odsvetujemo ležanje na soncu v pokriti plastični trugi.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Saša Eržen

 |  Mladina 20  |  Kultura  |  Hudo

© Arhiv Mladine

Napihljiva krsta je videti kot nekaj, kar bi na počitnice vzeli Addamsovi. V črni različici, seveda. Kljub svoji roza barvi vzbuja drugačne občutke od siceršnjih napihljivih pripomočkov, ki jih srečamo ob morjih, jezerih in bazenih. Prav to radikalno drugačnost sta želela doseči njena stvaritelja, kanadska industrijska oblikovalca Andrew Greenbaum in Ian Felton. Za napihljivo krsto sta najprej dve leti iskala proizvajalca in nato lani pogorela na platformi Kickstarter, saj za izdelek kljub viralnemu spletnemu odmevu ni bilo dovolj finančnih podpornikov. V okviru svojega podjetja Pom pom zdaj napihljivo roza krsto ponujata za 99 ameriških dolarjev, kmalu pa naj bi se ji pridružili še drugi neobičajni napihljivčki. Priporočajo, da plavajoče krste, ki je – kljub morbidnemu prizvoku – prvotno namenjena zabavi, ne uporabljajo mlajši od štirinajstih let. Vanjo se lahko po dolgem udobno uleže ena odrasla oseba, počez pa se lahko v krsto usedejo celo štiri. Njen pokrov je snemljiv, zato lahko služi tudi kot dodatna plavajoča blazina. Vsekakor pa resno odsvetujemo ležanje na soncu v pokriti plastični trugi.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.