4. 10. 2019 | Mladina 40 | Kultura | TV
Naj se že odločijo
Na nacionalki so se spet neuspešno pretvarjali, da so komercialna televizija
Razloge za propad Adrie Airways nam je na TV Slovenija razložil gospod z nahrbtnikom.
© TV Slovenija
V ponedeljek so se v Dnevniku na TV Slovenija odpravili na brniško letališče. Iskat zgodbo tja, kjer so vedeli, da je ni več. Popoldne je šla namreč letalska družba Adria v stečaj in odpovedala še vse preostale lete, česar pa po tednih stalnih odpovedi le redki niso pričakovali. »Je to konec Adrie Airways?« je voditelj Dejan Ladika povprašal novinarko na terenu. »Žal kaže, da je res tako, tudi tukaj na letališču je pomenljivo zelo mirno, očitno so potniki po številnih odpovedih prejšnji teden težave pričakovali tudi danes,« mu je zaupala poročevalka, ki tam niti ni imela več kaj iskati niti ni znala tega izkoristiti in poudariti. A nam je nato predstavila mnenja treh ljudi, ki jih je našla na letališču. Gospod s črnim klobukom je pomodroval, da »če ne zna poslovat, pa naj gre v stečaj, ne«. Natakar iz letališkega lokala je menil, da je »pač fajn, da imaš lastnega prevoznika, pa tudi na številu potnikov in prometu se pozna, tudi v gostinstvu«, in ker ta ugotovitev novinarki (ki je, zapišimo še jasneje, poročala z letališča, s katerega je bila ukinjena vsaj polovica letov), še ni bila dovolj, ga je morala vprašati še, ali bodo tudi v letališkem lokalu kaj občutili stečaj. Natakar je potrdil njeno domnevo. Nato pa nam je razloge za propad Adrie razložil gospod z nahrbtnikom. To so bile po njegovem vse slabše storitve, vse pa je povezano z razmerami na trgu in slabim vodstvom. »Kdo je kriv?« ga je še resno vprašala novinarka. »Jah, v prvi vrsti divji kapitalizem,« je pojasnil gospod z nahrbtnikom. Prispevek je bil eden poskusov cepljenja resnega novinarstva na vznemirljivi pomp in človeške zgodbe. Seveda po vzoru višje gledanih komercialnih televizij.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.