Mediji brez obraza
Kaj ostane od časopisov, katerih naslovnice v celoti prekrivajo oglasi?
Tisti drugi se vedno manifestira v obrazu, njegov obraz nas nagovori, naslavlja, nam daje etično zahtevo – tukaj sem, to sem jaz; in šele ko drugega uzreš v obraz, ga lahko pripoznaš, njega in hkrati samega sebe. O vsem tem, o filozofiji obraza je že pred desetletji pisal francoski filozof Emmanuel Lévinas. Očitno ga v teh krajih vsi niso prebirali. Recimo direktorji največjih slovenskih medijev, ki so v zadnjih letih pokleknili, ki so sklenili pakt s hudičem, in namesto naslovne strani časopisa, namesto obraza, objavili plačane oglase za različna podjetja. Na njihovem obrazu je ostal samo logotip.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.