24. 6. 2021 | Mladina 25 | Družba
Adijo, angelčki
»Woke« poteza znamke popularnega perila
Ameriška nogometašica Megan Rapinoe, aktivistka in borka za enakopravnost, eden izmed obrazov novega VS kolektiva
© Profimedia
Popularna znamka spodnjega perila Victoria’s Secret je ena tistih, ki se je najpočasneje odzvala na družbene spremembe, kot so gibanje #MeToo in opolnomočenje žensk, zaradi katerega so vstop v »mainstream« dobile tudi ženske, ki ne ustrezajo nedosegljivim normam z začetka novega tisočletja. Perilo in kopalke Victoria’s Secret so od začetka promovirale mlade, lepe, pretežno belopolte manekenke z »idealnimi« postavami (veliko oprsje, dolge noge, raven trebuh), paradni konj znamke pa so bili Viktorijini angelčki, kolektiv njihovih najbolj prepoznavnih manekenk, domnevne esence vsega, o čemer naj bi fantazirali moški. Med njimi so se skozi leta denimo zvrstile Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Tyra Banks, Karlie Kloss, Helena Christensen, Heidi Klum, Gisele Bündchen in druge.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.