Monika Weiss

 |  Mladina 30  |  Politika

Jedrska kampanja se je že začela

Čeprav datum referenduma o novi jedrski elektrarni še ni znan, je promocijska kampanja Gen energije že v polnem teku, vlada pa še vedno zavrača civilni nadzor nad projektom

Road show ali potujoča predstavitev projekta JEK 2 v Brežicah minuli četrtek zvečer, ko je streljaj stran potekal »največji poletni dogodek v Posavju«, Mestna promenada ’24, med sponzorji katere je bila tudi Skupina Gen. Osrednja atrakcija road showa je maketa, ki omogoča vpogled v podzemlje jedrskega kompleksa.

Road show ali potujoča predstavitev projekta JEK 2 v Brežicah minuli četrtek zvečer, ko je streljaj stran potekal »največji poletni dogodek v Posavju«, Mestna promenada ’24, med sponzorji katere je bila tudi Skupina Gen. Osrednja atrakcija road showa je maketa, ki omogoča vpogled v podzemlje jedrskega kompleksa.

Referendum o drugem bloku krške nuklearke (JEK 2) je politično dogovorjen in napovedan za november, točen datum pa še ni znan. Državna družba Gen energija, ki je pristojna za pripravo projekta nove nuklearke, pa je v zadnjih mesecih sprožila že vrsto aktivnosti, s katerimi promovira projekt. Ena od njih so »road showi« oziroma terenske predstavitve projekta po različnih krajih po vsej Sloveniji. Že maja so odprli posebno spletno stran, tudi promocijski videi so se začeli že pojavljati na več kanalih YouTube, z nedavnim zakupom medijskega prostora pa je postalo jasno, da bodo zgolj za promocijske vsebine v medijih namenili 854.000 evrov. Da so se promocijske aktivnosti v mesecih pred napovedanim referendumom močno okrepile, seveda ni naključje. A formalno naj bi Gen energija pripravila projekt in pregledala njegovo smotrnost, ne pa zgolj brez zadržkov in z neomejenimi sredstvi navijala za projekt, za katerega je že zdaj jasno, da bi lahko brez upoštevanja stroškov financiranja presegel 15 milijard evrov. Je za tem odločitev vlade? Se je vlada neformalno odločila, da naloži družbi, naj izvaja to okrepljeno kampanjo?

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.