STA

 |  Kultura

Kako tudi mlade privabiti na Berlinale?

Z nižjo ceno vstopnic in prisotnostjo na družbenih omrežjih?

Nova direktorica mednarodnega filmskega festivala Berlinale, Američanka Tricia Tuttle

Nova direktorica mednarodnega filmskega festivala Berlinale, Američanka Tricia Tuttle
© berlinale.de

Nova direktorica mednarodnega filmskega festivala Berlinale, Američanka Tricia Tuttle si želi, da bi festival v nemškem glavnem mestu privabil več mladih. Kot je še povedala v pogovoru za nemški časnik Die Zeit, ki ga povzema nemška tiskovna agencija dpa, mora Berlinale ustvariti občutek, da je nemška prestolnica središče filmskega vesolja.

"Ta občutek bi vsekakor moral privabiti novo, mlajše občinstvo," je povedala 54-letna Tuttle, ki je aprila letos prevzela vodenje Berlinala. Kot je dodala, namerava festival poslej biti v večji meri prisoten na družbenih omrežjih in sodelovati s partnerji, ki že dosegajo mlade. Omenila je tudi možnost dodatnih spodbud, kot je nižja cena vstopnic.

"Razmišljamo, kako bi osvežili blagovno znamko in to bi lahko vplivalo tudi na komunikacijo, preprosto na način, kako govorimo o festivalu in filmih."

Tricia Tuttle,
direktorica Berlinala

Tuttle, ki prihaja iz ZDA in je pred Berlinalom vodila londonski filmski festival BFI, je tudi menila, da se v Berlinalu skriva še neizkoriščen potencial: "Razmišljamo, kako bi osvežili blagovno znamko in to bi lahko vplivalo tudi na komunikacijo, preprosto na način, kako govorimo o festivalu in filmih."

Na čelu Berlinala je tokrat prvič izključno ženska. Naslednja edicija festivala je načrtovana od 13. do 23. februarja 2025.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.