Panika med vplivneži
V SDS so zagnali lažno politično kampanjo proti novemu medijskemu zakonu. Ali ta res uvaja vsesplošno cenzuro in enači vplivneže z mediji?
»Neodvisni vplivnici« Karin Planinšek (levo), kandidatka za evroposlanko na zadnjihevropskih volitvah in aktualna podpredsednica podmladka SDS, in Zala Klopčič (desno),kandidatka na listi SDS na zadnjih lokalnih volitvah in bivša podpredsednica podmladka,na Janševem shodu proti »krivosodju« v Celju (12. december 2024)
© Andraž Purg
Že to besedilo je težko napisati, ne da bi se ujeli v zanko, ki so jo nastavili v SDS. Zato pojdimo počasi in po korakih. Vlada je ob koncu leta predstavila predlog novega zakona o medijih. Lagali bi, če bi zapisali, da je popoln, in zagotovo bi bil lahko ambicioznejši. A zanimivo je predvsem, da je največ prostora v javni razpravi o njem zadnje dni pripadlo besedi, ki se v predlogu zakona pojavi samo šestkrat – to je besedica »vplivnež«.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.