14. 1. 2025 | Družba
»Čeprav se ljudje bojijo, da bo umetna inteligenca nadomestila človeško delo, to ni res«
IZJAVA DNEVA
"Umetna inteligenca bo še pospešila razvoj marketinga. Velik izziv bo, kako smiselno analizirati ogromne količine podatkov, ki jih prinaša. To je ključna veščina, ki jo bodo morali razviti tržniki. UI vpliva na marketinške raziskave in tudi na razvoj produktov in vedenje potrošnikov. Pa tudi na kupce; ti danes več ne berejo ocen izdelkov, ampak preprosto vprašajo umetno inteligenco, kaj je bolje. Čeprav se ljudje bojijo, da bo UI nadomestila človeško delo, to ni res. Potrebnih bo še več človeških sposobnosti za analizo podatkov in sprejemanje odločitev."
(Dr. Elisabeth Dellegrazie, ki na Univerzi Concordia v Chicagu poučuje o marketingu, vodenju in globalnem menedžmentu, trenutno pa gostuje na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, o tem, kaj bo bistveno spremenilo marketing v prihodnosti; v intervjuju za Večerovo prilogo V soboto)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.