21. 8. 2008 | Mladina 34
V napad!
© Matej Leskovšek
V učbeniku o volilni kampanji lahko preberemo tole navodilo: »Če javnomnenjske raziskave kažejo vašo veliko prednost, se osredotočajte na povečevanje svoje kredibilnosti. Ne omenjajte nasprotnikov. Prav tako si ne odtujite volivcev z negativno kampanjo, s tem, da nasprotnike napadate po nepotrebnem.« (Vir: National democratic institute) Velja pa tudi nasprotno: Če javnomnenjske ankete kažejo na neodločen rezultat ali celo na poraz, lahko svojo kredibilnost postavite na kocko. Napadajte nasprotnike hitreje, kot vam lahko oni odgovarjajo. Igrajte umazano igro, saj nimate česa izgubiti.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.