11. 9. 2008 | Mladina 37 | Politika
Veliko obrazov, malo obljub
Kreativni prijemi strank v predvolilnem obdobju
Igralka Milena Zupančič, režiser Sašo Podgoršek, kreativec Stojan Pelko in predsednica LDS Katarina Kresal na snemanju TV spota na Trubarjevi ulici v Ljubljani.
© Marko Pigac
Mesec pred volitvami je slovenskim političnim strankam dovoljeno, da z nasmehi in globokimi pogledi svojih kandidatov okupirajo ulice, zasedajo ugledne termine na televizijskih kanalih in polnijo druga plačljiva mesta v tiskanih in digitalnih medijih. Čeprav je letos volilno kampanjo zasenčila afera Patria, so bile stranke pri pripravi kampanj precej dejavne, saj so politični oglasi uspešno zapolnili javne površine. A plakat in TV-spot še zdaleč nista dovolj, številni strankarski veljaki te dni prisegajo na splet, nekateri na osebno druženje in predvolilni golaž oziroma »šmorn«, spet drugi na obiske cerkva.
Vladna SDS te dni po Sloveniji prireja bolj ali manj obiskane žure, s kombijem bifejem osvežuje svoje pripadnike, kolesari po Sloveniji in s strankarskim avtobusom obiskuje lokalne privržence, zato ji očitno ostane bolj malo časa za odgovarjanje na vprašanja novinarjev. Tako nam kljub dolgotrajnemu poizvedovanju ni uspelo izvedeti, kdo letos največji slovenski stranki pomaga pri pripravi predvolilne kampanje. Božidar Novak iz komunikacijske skupine SPEM je zavrnil namigovanja, da prav ta skupina stoji za kampanjo SDS. V oglaševalskih krogih jih je veliko prepričanih, da za SDS skrbi oglaševalska agencija Publicis, zadnje čase znana predvsem po visokoproračunskih televizijskih oglasih za Mobitel. A so morebitno sodelovanje tudi tam zanikali, saj so podružnica svetovne oglaševalske korporacije in upoštevajo njena navodila, ta pa so jasna: političnih kampanj ne delamo. Prav tako smo želeli preveriti govorice, da SDS pomaga DCC - Doberman Creative Company z Igorjem Kendo na čelu, ki je bolj znana po oglasih za Radio City, Kendo pa je bilo nedavno mogoče videti na kolesu v zavetrju Janeza Janše. A je tudi on sodelovanje z nasmeškom zanikal. Da bi v SDS kampanjo pripravljali sami, je malo verjetno; ne gre namreč za amaterske izdelke.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.