»Resničnost je še hujša.«
Koen Mortier, režiser anarhističnega Ex bobnarja
© Miha Fras
Koen Mortier je flamski režiser, ki mu je s prvim celovečernim filmom uspelo dvigniti prah. Ex bobnar, adaptacija romana kultnega flamskega pisatelja Hermana Brusselmansa, je vse drugo kot politično korektna. Prikazovanje treh lokalnih zgub z družbenega roba, ki so povrh vsega še hendikepirane, je pripeljano do ekstremnih razsežnosti. Film vsebuje prizore eksplicitnega nasilja, se norčuje in na splošno tepta vrednote zahodne kapitalistične družbe. Banalna zgodba o treh hendikepirancih, ki si želijo ustanoviti punk bend in sodelovati na tekmovanju lokalnih skupin, je le kulisa za resnejšo analizo brezupnih življenj. In ker za uspeh potrebujejo nekoga, s katerim bodo opaznejši, obiščejo priljubljenega pisatelja Driesa v upanju, da se bo pridružil njihovemu bendu. Dries živi navidezno popolno življenje, njegova edina hiba je, da ne zna igrati bobnov. Z Driesovim vstopom v njihova življenja se začne zgodba o manipulaciji in medsebojnem izkoriščanju, ki poskuša opozoriti na anomalije sodobne potrošniške družbe.
Kakšen je dejanski namen vašega prvenca - brutalni prizori so idealna past za najrazličnejše medije, s tem pa tudi promocijo?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.